BAPP vijftien jaar - PromZ.be

BAPP vijftien jaar

De Belgian Association of Promotional Products (BAPP) viert in het kader van de jaarlijkse algemene vergadering op 28 mei het derde lustrum. De BAPP werd in 2000 opgezet onder impuls van Anthony Driscoll (Arpaco) om de belangen van de sector te verdedigen.

 

Het ging er indertijd vooral om de stem van de sector te laten horen bij de overheden die toen initiatieven namen als Fost-Plus en Bebat. Die hadden immers ook hun effecten voor de sector. Driscoll leidde de vereniging tot in 2010. Sindsdien wordt er elke twee jaar een nieuwe voorzitter gekozen. Inmiddels heeft de BAPP de activiteiten verbreed en profileert de associatie zich meer en meer op het vlak van product media. Daarmee wil men zich onder meer bij marketingverantwoordelijken en algemene directie positioneren als consultant op het gebied van actie-marketing en naamsbekendheid. Product media kunnen immers ingezet worden als korte termijn sales-boosters en – tegelijkertijd – als lange termijn-instrumenten om awareness te kweken en te behouden.

www.bapp.be