Merchandise World: de meest innovatieve producten - PromZ.be

Merchandise World: de meest innovatieve producten

Tijdens de jaarlijkse Merchandise World in het Verenigd Koninkrijk (die begin deze maand gehouden werd), zijn in twaalf categorieën de Promotional Product Awards 2018 uitgereikt. Promz.be keek naar de winnaars in de ‘meest innovatieve’-categorie.

De hoofdprijs (een platinum award) ging naar Listawood voor de in DuraGlaze uitgevoerde mokken met fotobedrukking. DuraGlaze is een polymeer film die de hele mok bedekt en daardoor ook volledig te personaliseren is. De mok is getest en na 2000 wasbeurten is die ‘100% dishwasher-proof’ verklaard. Xindao ontving goud voor de Bobby Bizz antidiefstal rugzak en aktentas. In de tas is een slot verwerkt, uitgevoerd in zink-aluminium, waarmee de tas aan een vast voorwerp vastgelegd kan worden. Het zilver ging naar de 360interactive-kalender van Reese Calenders. De kalender biedt via een app en virtual reality de mogelijkheid de landschapsfoto’s in 360°-video te zien.