NewZ
Duurzaam blijft een trend
De vraag naar ‘groene’ promotionele producten en business gifts neemt nog altijd toe. Dat blijkt uit de bevraging die Eppi Magazine deed in het kader...
Cecilia Grahn Nyd keynotespeaker PromGifts 2017
De Zweedse Cecilia Grahn Nyd zal tijdens de komende PromGifts, de enige Belgische vakbeurs voor product media (promotionele artikelen en business gifts) een lezing houden...
Valentijnactie bij Sleeplife: speeddaten in bed
Actiemarketing in bed. Zo kun je de Valentijns-actie van Sleeplife noemen. (meer…)
Designer-bestek bij BergHOFF
Het Belgische merk BergHOFF (kook- en tafelproducten) heeft dezer dagen een nieuwe reeks bestekken gelanceerd. (meer…)
Snoepgoed met een naam
Nog maar nauwelijks zijn we bekomen van de eindejaarsfeesten of Pasen kondigt zich al aan, ook op promotioneel vlak. (meer…)
Nijntje, Tip de Muis en Wissper onder dak bij Studio 100
Door een meerderheidsparticipatie te nemen in M4E (Made For Entertainment) heeft Studio 100 (het bedrijf achter Plopsa en K3) de kinderseries Nijntje, Lizzie McGuire, Tip...
Nieuwe trend: haptical advertising
Haptical advertising is een nieuwe trend in de marketingwereld. Haptisch staat voor tastbaar en blijkt - zeker in deze digitale, dus ontastbare tijden - aan...
Neo-retro in promo-land
Neo-retro is in de auto- en motorwereld al jaren een gegeven (moderne techniek in een klassiek jasje) en in de modewereld (de hipster...) en heeft...
PSI 2017: positieve sfeer
Van 10 tot 12 januari liep in het Duitse Düsseldorf PSI, de internationale vakbeurs voor leveranciers en distributeurs. Afgaande op de indrukken van Belgische bezoekers/distributeurs...