PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

PMA 2019

Pientere kleding: T-shirts die je telefoon opladen

Smart clothing (zeg maar pientere kleding) werd recent als één van de trends voor het nieuwe decennium aangemerkt. Intussen zijn er al eerste ontwikkelingen op...

Bierbakkussen: zomers promo-idee

Gezien op PSI, de internationale vakbeurs voor promotionele producten en business gifts in Düsseldorf: het ‘bierbakkussen’ (der Bierkistensitz). Maakt van een bak bier een kruk....

Jumbo kiest voor Proteus Smart Display

Pure Value heeft een overeenkomst gesloten met Jumbo-supermarkten voor het inzetten van de zogenaamde Proteus Smart Display. De Proteus Smart Display is een herbruikbare display....

Soxs: Hippe wollen sokken

SOXS.co is in korte tijd uitgegroeid tot een trendy merk met veel fans. Wij leveren deze lekker warme wollen sokken, gemaakt van schapenwol uit Nieuw...

Duitsland: 2% hogere omzet van promotionele artikelen

De omzet van Duitse bedrijven in promotionele artikelen en business gifts is in 2019 met 2% gestegen ten opzichte van 2018. In totaal bedroeg die...

‘Klassiek’ speelgoed nog altijd populair

In de huidige digitale tijden blijkt het ‘klassieke’ speelgoed nog altijd populair. Retail-cijfers uit de VS tonen aan dat er in 2018 meer uitgegeven werd...

PPAI zet tastbare van product media in de kijker

De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft recent een nieuwe campagne voorgesteld om marketeers te overtuigen van de kracht van promotionele producten. Het is een...

Cartamundi doet overname in VS

Cartamundi heeft in de VS ‘The United States Playing Card Company - USPC’ overgenomen. USPC heeft naast een vestiging in Erlanger (Kentucky USA) ook een...

PSI: duurzaamheid aan de top

Tijdens de recente PSI-beurs (de internationale beurs van promotionele producten en business gifts in het Duitse Düsseldorf) was één trend sterk overheersend: duurzaamheid. Op een...