PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

Promo-Watch

Supremia: nieuwe CEO en nieuwe aandeelhouder

Supremia (sinds 1 april de nieuwe naam voor het internationaal opererende Gemaco) meldt dat voorzitter Kobe Verdonck de taken van CEO van Koen Heyvaert overgenomen...

Jean Renaux (CarryOn) nieuw bestuurslid BAPP

Jean Renaux (62), CEO van CarryOn, is tijdens de jongste algemene vergadering van de Belgian Association of Promotional Products toegetreden tot het bestuur van de...

Best of Activation: product media in de prijzen

Bij de jaarlijkse Best of Activation Awards - een initiatief van de organisatie van communicatiebureaus (Assocation of Communication Companies) - zijn drie cases bekroond waarin...

Supremia sweater

Why investing in brand ambassadors? When the best brand ambassadors are your employees! In the context of our rebranding every employee received a Supremia sweater! Interested in your...

USA: bestedingen aan product media stijgen met 6,3%

Volgens cijfers van de Amerikaanse Promotional Product Association International - PPAI zijn de bestedingen in de USA aan product media in 2018 met 6,3 %...

Development (hunting) & Sales Manager gezocht bij AAZIO

AAZIO – the company: AAZIO is an independent product-focused communication agency based in Hermée. AAZIO is part of Strategie Group, which has more than 30 years...

De promoties van de week 23

Wat waren de acties met premiums in de week van 3 juni tot 9 juni? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in de folder...

Coca-Cola: lipjes van blikjes worden hebbedingetjes

Coca-Cola heeft in Brazilië de lipjes van de blikjes omgevormd tot pins om te verzamelen in een activatie-campagne rond de film ‘Avengers: Endgame. Op de...

PSI-beurs alle dagen ook voor eindklanten?

Volgens Eppi, het Europese vakmedium voor de sector van product media, speelt PSI met het idee om de jaarlijkse vakbeurs in Düsseldorf volledig open te...

‘Gratis’ motiveert consumenten bij D2C-aankopen

Gratis werkt ook voor D2C-merken (direct to consumer) zo blijkt uit Amerikaans onderzoek bij internetgebruikers. Eén op de vier van hen liet weten een nieuw...