PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

PromZ.live 2020

De promoties van de week 13

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 23 tot 28 maart Eén actie op folder met een promotioneel product: een frigo...

De promoties van de week 12

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 16 tot 21 maart in de direct mail - JM Bruneau: stoomgenerator (strijkijzer) bij een...

USA: Product media ingezet voor Census Day

Team Y&R, onderdeel van VMLY&R, heeft een grote campagne opgezet om de volkstelling in de VS (die elke tien jaar plaats heeft) communicatief te begeleiden....

Promoties en coupons beïnvloeden aankoopbeslissing

Uit het derde Pulsar 2C2-onderzoek (uitgevoerd door AQRate in opdracht van mediabureau Space) blijkt dat 33% van de consumenten hun aankoopbeslissing ‘zeker’ laat beïnvloeden door...

De promoties van de week 11

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 9 tot 14 maart in de folder van Carrefour - wijnpomp bij minstens 35 euro...

Beurs ‘Haptica’ verschoven

‘Haptica-Live’ (de beurs over haptische, lees tastbare reclame) is door de ontwikkeling rond het corona-virus verschoven naar 18 juni. De beurs zou eigenlijk op 18...

Belgische online-omzet boven 8 miljard euro

De Belgische webshops hebben in 2019 een omzet gegenereerd van 8,2 miljard euro. Dat blijkt uit de E-commerce Barometer, een initiatief van The House of...

BMW komt met nieuw ‘communicatie-logo’

BMW heeft vorige week bij de introductie van de i4-serie een nieuw logo gepresenteerd. De zwarte rand rond het blauw-witte centrum (de propeller van BMW)...

Britse sector product media groeit met 5,8%

De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...