NewZ - Promzbe

NewZ

UK: impuls-aankopen ook online

Oracle onderzocht recent het aankoopgedrag van de Britse consumenten, zowel online als offline. Daarin peilde men ook naar het doen van impulsaankopen. Van de consumenten...

Efteling verkoopt tassen van oude bedrijfskleding

De Efteling heeft deze week nieuwe vilten tassen voorgesteld die de bezoekers van het attractiepark kunnen kopen voor 20 euro per stuk. De tassen zijn...

USA: meer eindejaarsgeschenken met logo

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute zegt dat de bedrijven in de VS dit jaar meer zullen besteden aan eindejaarsgeschenken voor personeel en klanten. Dat concludeert...

Product media doorbreken de ‘clutter’

Tijdens een video-interview in het kader van de Amerikaanse Advertising Week benadrukte de voorzitter en ceo van de Promotional Products Association International, Paul Bellantone, de...

BAPP op Festivak

De Belgian Association of Promotional Products - BAPP zal deelnemen aan Festivak 2018, de vakbeurs voor de evenementenbranche. Festivak heeft plaats op 7 en 8...

Arvesta: teasing met ‘goodies’….

Groep AVEVE maakte op 21 september jl. de nieuwe naam ‘Arvesta, experts in the field’ bekend. Het is een nieuwe naam van de holding waaronder...

Promotionele producten winnen aan belang in interne marketing

Het Amerikaanse PPAI - Promotional Products Association International stelt op basis van de jaarlijkse consumentenenquête over promotionele producten dat de rol ervan binnen bedrijven (internal...

PMA 2018 van start

Voor de vierde maal organiseert PromZ-be (voorheen Promo-Biss) de Product Media Advisor of the Year Award met ondersteuning van de Belgian Association of Promotional Products....

Trend: eigen product als cadeau – maar werkt het op termijn?

Een opvallende trend die PromZ-be de laatste weken opgemerkt heeft via PromoWatch (waarbij we de folders van de retailers doornemen en acties met product media...