NewZ - PromZ.be

NewZ

USA: Product media ingezet voor Census Day

Team Y&R, onderdeel van VMLY&R, heeft een grote campagne opgezet om de volkstelling in de VS (die elke tien jaar plaats heeft) communicatief te begeleiden....

Promoties en coupons beïnvloeden aankoopbeslissing

Uit het derde Pulsar 2C2-onderzoek (uitgevoerd door AQRate in opdracht van mediabureau Space) blijkt dat 33% van de consumenten hun aankoopbeslissing ‘zeker’ laat beïnvloeden door...

Beurs ‘Haptica’ verschoven

‘Haptica-Live’ (de beurs over haptische, lees tastbare reclame) is door de ontwikkeling rond het corona-virus verschoven naar 18 juni. De beurs zou eigenlijk op 18...

Belgische online-omzet boven 8 miljard euro

De Belgische webshops hebben in 2019 een omzet gegenereerd van 8,2 miljard euro. Dat blijkt uit de E-commerce Barometer, een initiatief van The House of...

BMW komt met nieuw ‘communicatie-logo’

BMW heeft vorige week bij de introductie van de i4-serie een nieuw logo gepresenteerd. De zwarte rand rond het blauw-witte centrum (de propeller van BMW)...

Britse sector product media groeit met 5,8%

De Britse en Ierse sector van promotionele producten en business gifts heeft in 2019 een groei kunnen optekenen van 5,8% in vergelijking met 2018. De...

Corona-virus: evenementenbureaus vragen duidelijkheid

De evenementenbureaus die deel uitmaken van de Association of Communications Companies - ACC, hebben de overheid duidelijke maatregelen gevraagd in het kader van de bestrijding...

Product media ontbreken in UBA’s tips voor instore communicatie

De Unie van Belgische Adverteerders heeft recent aangegeven dat in het digitale tijdperk fysieke winkels een belangrijk contactpunt zijn en blijven. De UBA geeft tips...

Welke impact heeft het Corona-virus op de promo-sector?

Het Corona-virus en de gevolgen ervan overheersen al enkele weken het wereldnieuws. Vooral China is getroffen. Dat land is ook een belangrijke fabrikant van promotionele...