NewZ - Promzbe

NewZ

Consument wil nog persoonlijk contact in de winkel

E-commerce mag dan wel de grote mode zijn, maar consumenten willen nog altijd persoonlijk face-to-face contact in winkels tijdens het aankoopproces. Dat blijkt uit onderzoek...

Retailprof Gino Van Ossel: digitale hysterie

Gino Van Ossel, als professor retailmanagement verbonden aan de Vlerick Business School, gaat in zijn recente boek ‘Retail - de digitale hysterie voorbij’ in tegen...

Premiums op ‘marktplaats’

Heineken is in Nederland gestart met een grote actie met zware media-ondersteuning: een paar ‘feestsokken’ bij een bak bier. Die Heineken-feestsokken worden nu ook al...

Millennials: opportuniteit voor product media

De Britse distributeur Brandelity ziet in de Millennials (geboren tussen 1980 en 2000) grote kansen voor product media. Het is immers een grote groep: in...

De promoties van de week 49

PromZ.be spotte in de week van 3 tot 8 december de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Carrefour - flesopener bij geschenkdoos Lindemans-bier - wereldwijnen...

Gemaco aan kop in Trends Top 2018 Marketing relatiegeschenken

In de Trends Top Marketing, het jaarlijkse overzicht van de omzetten van marketingbedrijven, staat Gemaco aan de top in de categorie ‘relatiegeschenken en incentives’. In...

Marketeers van het jaar: vrouwen aan de top

Op 14 november jl. zijn Mieke Debeerst, director brand & marketing communications Belfius, en Aude Mayence, marketing brand director Delhaize België, verkozen tot Marketeers van...

Eindejaarstips

2018 loopt op z’n einde. Hoog tijd om aan eindejaarsgeschenken te denken. Wat mag en kan fiscaal gezien? Enkele tips: - Wat mag een cadeau voor...

Keiretsu Belgium levert lintje Pink Ribbon

Keiretsu Belgium is de leverancier van het Roze Lintje 2018 van Pink Ribbon, de nationale organisatie in de strijd tegen borstkanker. Het lintje van 2018...