NewZ
Online-promo: Gillette en VeePee
Opvallend: VeePee (voorheen Vente Exclusive) zet via email een wedstrijd van Gillette scheermesjes in de verf. Gillette (een merk van Procter & Gamble) is actief als...
De invloed van influencers: kans voor product media?
Influencers zijn ‘hot’ in marketing-land. Diverse onderzoeken bevestigen hun impact, vooral bij de jongere generaties. Een op de vijf jongeren die in de VS en...
Naar ‘Point of Site’-promo?
Verandert de communicatie rond promoties in de komende jaren onder invloed van e-commerce? Wellicht wel en komt er naast point-of-sale-promo ook ‘point of site’-promo. Immers:...
Kleding: winkels zijn blijvers, mits…
Volgens eMarketer kunnen winkels voor kledingmerken een pluspunt betekenen in de huidige 2020-retailwereld waar online gemixt wordt met offline. Ze moeten zich wel aanpassen aan...
Investering in direct mail dalen licht
De investeringen in direct mail zijn in 2019 met 1,1% licht gedaald ten opzichte van 2018. Dat blijkt uit cijfers van mediabureau Space. In totaal...
Mondial Gifts geeft product media e-gids uit
Mondial Gifts heeft deze maand ’De Gids voor relatiegeschenken met resultaat’ uitgebracht, een e-gids over het inzetten van product media. “Je moet beseffen dat product...
Laptoptas annex workspace-unit
De trend in het bedrijfsleven is gedeeltelijk thuiswerken en gedeeltelijk in open-office spaces. Dat betekent dat er minder vaste bureaus voor medewerkers zijn. Maar hoe...
Wat betekent Corona-virus voor promo-sector?
Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute peilde onlangs naar de impact van het Corona-virus op de sector van de product media in de VS. Het virus...
Speciale gerecycleerde Bebat-draagtas
Bebat zal de spandoeken die de organisatie recent inzette voor de inzameling en verwerking van gebruikte batterijen in het kader van de ‘Gezocht campagne’, verwerken...