NewZ - PromZ.be

NewZ

USA: klassiekers weer aan de top

  Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....

Was 2021 een goed product media-jaar?

  2021 ligt net achter ons. Tijd om met enkele distributeurs even terug te blikken op het afgelopen product media-jaar. De algemene indruk is dat het...

Gaan product media online?

Onderzoek uitgevoerd door Direct Research in opdracht van PayPal toont aan de 58% van de consumenten verwacht na de pandemie méér online te winkelen dan...

PSI uitgesteld tot in april

De internationale beurs voor product media PSI in Düsseldorf is verplaatst van begin januari 2022 naar 26, 27 en 28 april 2022. Met de verschuiving...

PPAI-onderzoek: product media hebben langdurig effect

Recent onderzoek van de Amerikaanse sectororganisatie Promotional Products Association International toont aan dat consumenten promotionele producten lang bijhouden en dat ze ‘intrinsiek deel uitmaken’ van...

Amerikaanse sector product media promoot product media

Op 20 oktober jongstleden hield PPAI - Promotional Products Assocation International, de Amerikaanse sectororganisatie voor product media, de ‘Promotional Products Work! Day. Op die dag...

Activatie-actie rond zichtbaarheid in het verkeer

Communicatiebureau VO Citizen heeft voor Brussel Mobiliteit (Gewestelijke Overheidsdienst Brussel) een campagne uitgewerkt om zichtbaarheid gedurende de hersft- en wintermaanden in het verkeer in de...

Eindejaar: meer vraag naar kwaliteit

Het eindejaar nadert met rasse schreden. PromZ.be peilde bij distributeurs naar wat de geschenktrends voor de komende jaarwisseling zijn en wat er op korte termijn...

Waar zijn de product media in de supermarkt?

Zijn er nog acties met promotionele producten, met product media? Misschien een vreemde vraag maar een blik op de ‘Promowatch’ van de afgelopen weken leert...