NewZ - PromZ.be

NewZ

Promotie displays ‘made in Belgium’ nieuwe standaard in Nederland

Pure Value, maker van de herbruikbare Proteus-displays, meldt dat 70% van de Nederlandse retailers die displays momenteel in gebruik heeft. “Met de keuze voor een...

Mooimakers delen zakken uit

In het kader van de campagne ‘Geef je afval de zak’ hebben ‘Mooimakers’ (een initiatief van de OVAM - de Openbare Vlaamse Afvalstoffen Maatschappij) op...

PromZ-be zoekt redactionele medewerker(s)

PromZ-be zoekt op korte termijn een of meerdere freelance redactionele medewerkers voor het magazine en de newsletter. Van de kandidaten wordt verwacht een interesse te...

Prince: Benelux-actie

Prince, een merk uit het Lu-gamma (Mondelez), voert tot eind november een Benelux activatie-campagne met koekjesdozen. Bij vier verpakkingen van Prince Fourré in België en...

ASI-studie: consument houdt promotionele producten lang bij

Uit de jaarlijkse studie van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute naar de reclamewerking van promotionele producten, blijkt dat consumenten product media lange tijd bijhouden: meer...

Magnus Business Gifts: EcoVadis-zilver

Magnus Business Gifts heeft recent EocVadis-zilver behaalt in het kader van de certificering van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Vorig jaar was het bedrijf al goed voor...

Burger King: mondmaskers met bestelling…

Communicatie via mondmaskers, dat is wat Burger King in ons land is opgestart. Via de Facebook- en Instagram-pagina’s van de hamburgerketen kunnen klanten een mondmaskers...

BAPP: nieuwe voorzitter en nieuwe bestuursleden

Fabrice Casul (MLD Concept) heeft het voorzitterschap van de Belgian Association of Promotional Products overgenomen van Michel Deboudt. Hij zal de volgende drie jaar de...

UZ Leuven: 9.500 olijfboomstekjes

Het Universitair Ziekenhuis Leuven geeft de circa 9.500 personeelsleden een olijfboomstekje als geschenk voor hun inzet tijdens de eerste golf van de corona-pandemie. De UZ...