NewZ - PromZ.be

NewZ

Corona-virus: evenementenbureaus vragen duidelijkheid

De evenementenbureaus die deel uitmaken van de Association of Communications Companies - ACC, hebben de overheid duidelijke maatregelen gevraagd in het kader van de bestrijding...

Product media ontbreken in UBA’s tips voor instore communicatie

De Unie van Belgische Adverteerders heeft recent aangegeven dat in het digitale tijdperk fysieke winkels een belangrijk contactpunt zijn en blijven. De UBA geeft tips...

Welke impact heeft het Corona-virus op de promo-sector?

Het Corona-virus en de gevolgen ervan overheersen al enkele weken het wereldnieuws. Vooral China is getroffen. Dat land is ook een belangrijke fabrikant van promotionele...

Sport in het voorjaar: promo-kansen

Met de Omloop Het Nieuwsblad en Brussel-Kuurne-Brussel is in het weekend van 29 februari en 1 maart het seizoen van de voorjaarsklassiekers gestart. Niet alleen...

Retail dominant in direct mail

Uit cijfers van Nielsen blijkt dat de retailsector dominant is in de brievenbus. In 2019 was het aandeel van de retailers in de uitgaven voor...

Online-promo: Gillette en VeePee

Opvallend: VeePee (voorheen Vente Exclusive) zet via email een wedstrijd van Gillette scheermesjes in de verf. Gillette (een merk van Procter & Gamble) is actief als...

De invloed van influencers: kans voor product media?

Influencers zijn ‘hot’ in marketing-land. Diverse onderzoeken bevestigen hun impact, vooral bij de jongere generaties. Een op de vijf jongeren die in de VS en...

Naar ‘Point of Site’-promo?

Verandert de communicatie rond promoties in de komende jaren onder invloed van e-commerce? Wellicht wel en komt er naast point-of-sale-promo ook ‘point of site’-promo. Immers:...

Kleding: winkels zijn blijvers, mits…

Volgens eMarketer kunnen winkels voor kledingmerken een pluspunt betekenen in de huidige 2020-retailwereld waar online gemixt wordt met offline. Ze moeten zich wel aanpassen aan...