NewZ - PromZ.be

NewZ

Duitsland: 2% hogere omzet van promotionele artikelen

De omzet van Duitse bedrijven in promotionele artikelen en business gifts is in 2019 met 2% gestegen ten opzichte van 2018. In totaal bedroeg die...

‘Klassiek’ speelgoed nog altijd populair

In de huidige digitale tijden blijkt het ‘klassieke’ speelgoed nog altijd populair. Retail-cijfers uit de VS tonen aan dat er in 2018 meer uitgegeven werd...

PPAI zet tastbare van product media in de kijker

De Amerikaanse Promotional Products Association International heeft recent een nieuwe campagne voorgesteld om marketeers te overtuigen van de kracht van promotionele producten. Het is een...

Cartamundi doet overname in VS

Cartamundi heeft in de VS ‘The United States Playing Card Company - USPC’ overgenomen. USPC heeft naast een vestiging in Erlanger (Kentucky USA) ook een...

PSI: duurzaamheid aan de top

Tijdens de recente PSI-beurs (de internationale beurs van promotionele producten en business gifts in het Duitse Düsseldorf) was één trend sterk overheersend: duurzaamheid. Op een...

2019: minder acties met product media in retail

In 2019 zijn er minder acties met promotionele artikelen geweest dan in 2018. Dat blijkt uit een telling op basis van de wekelijkse ‘Promowatch’ van...

Samenwerking M&AD en Step Out Of The Line

M&AD en Step Out Of The Line zijn eind vorig jaar een samenwerking aangegaan en hebben een ‘Uitstalling creative hub’ opgezet in Genk. M&AD is...

Laatste kans: stem voor PMA of the Year!

Wie is voor u dé Product Media Advisor of the Year 2019? Nog tot 15 januari 2020 kunt u als eindklant stemmen op één van...

Duurzaamheid: men lene een beker

Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. De Amerikaanse koffieketen Blue Bottle vraagt nu als test in de vestiging in San Francisco de...