NewZ - PromZ.be

NewZ

De trends voor het nieuwe decennium

Wat kunnen we in het nieuwe decennium verwachten op het gebied van promotionele artikelen en business gifts? Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute blikte vooruit. Experiential Marketing:...

Nederland: Heineken F1-drinkfles promo-product van het jaar

De collega’s van ons zusterblad in Nederland PromZ Magazine hebben de F1-waterfles van bierbrouwer Heineken uitgeroepen tot ‘PromZ Premiumpromotion of the Year 2019’. Met de...

CMO Club: 46% van de marketeers gist naar impact

Volgens de CMO Club weet een groot aantal chief marketing officers niet goed welke marketing platforms en welke campagnes een impact hebben op het gedrag...

T-shirts met ‘augmented reality’

De Noorse kledingketen Carlings heeft onlangs T-shirts met ‘augmented reality’ op de markt gebracht. Via het Carlings’ Instagram-account kunnen de kopers een ‘filter icon’ selecteren....

Product media in 2019: een terugblik

Het Europese vakblad Eppi blikte deze maand al terug op 2019 en stipte de belangrijkste trends in de wereld van product media aan. Duurzaamheid is...

Gartner: marketeers laten personalisatie vallen tegen 2025

Het onderzoeksbureau Gartner voorspelt dat marketeers tegen 2025 minder gebruik zullen maken van personalisatie in hun benadering van doelgroepen. 80% van de marketeers die in...

Trends in promo-textiel voor 2020

Als het om promotioneel textiel gaat, zijn volgens het Amerikaanse Advertising Specialty Institute (ASI) de standaard items voorbijgestreefd. Promo-textiel moet trendy en van hoge kwaliteit...

Carrefour komt met tassen uit zee-afval

Super- en hypermarkt Carrefour komt met ‘Ocean Bags’, een assortiment boodschappenzakken die gemaakt zijn uit zee-afval. De retailketen stopt ook met de verkoop van plastic...

Marketeers van het jaar: Elke Dens en Véronique Vergeynst

Elke Dens, marketing director Visit Flanders, en Véronique Vergeynst, head of corporate marketing Brussels Airport, zijn de laureaten van de 26-ste Marketeer van het Jaar,...