NewZ
Hippo & Friends start webshop met merchandising-artikelen
Hippo & Friends (het type 1-diabetesfonds) start met een webshop waar merchandising-artikelen te koop zijn. Met de opbrengst daarvan steunt het fonds wetenschappelijk onderzoek naar...
Patathon 2019: T-shirts voor 160 deelnemers
McCain hield dit jaar voor de derde keer in ons land de Patathon, een actie ten voordele van de Voedselbanken waarbij vrijwilligers na het machinaal...
Zweden: Lidl vraagt consumenten thuis een shop te openen
Lidl heeft in Zweden een campagne lopen waarin Lidl-klanten gevraagd wordt een Lidl-shop in huis op te zetten en om een driegangen-maaltijd te bereiden voor...
De ‘R’ is in de maand: promo-kansen
Wie de weersvoorspellingen bijhoudt, ziet dat de temperaturen eind oktober in de richting van het vriespunt gaan. Met andere woorden: de R zit in de...
Reclame anno 2019 te veel gericht op linkerhersenhelft
In het recente boek ‘Lemon’ stelt de auteur Orlando Wood, Chief Innovation Officer van System1, dat de huidige reclame te veel op de linkerhersenhelft gericht...
Bebat en OVAM op zoek naar ‘verborgen’ batterijen
Bebat, de organisatie die instaat voor de inzameling en verwerking van - lege – batterijen, start op 25 oktober samen de Vlaamse Openbare Afvalstoffenmaatschappij (OVAM)...
Amerikaanse sector van product media blijft groeien
Volgens gegevens van het Amerikaanse ASI, het Advertising Specialty Institute, zijn de verkopen in de sector van product media in de VS in het derde...
Consumenten willen emotionele band met een merk
Merken doen er veel aan om trouwe klanten te krijgen én vooral te houden. Hoe meer trouwe klanten, hoe meer marge. Het kost ook minder...
US: groei premium private labels
In de Verenigde Staten groeit het aandeel van winkelmerken in het premiumsegment en zijn private labels lang niet meer alleen een zaak van (hard-)discounters. In de...