NewZ - PromZ.be

NewZ

Durex 90 jaar: verpakking met Manneke Pis

Condoommerk Durex heeft in het kader van de 90-ste verjaardag de verpakking van de producten aangepast: het merk toont een fiere Manneke Pis die ook...

Van Bavel: brons bij PSI Sustainability Awards

Van Bavel Enjoy Giving heeft onlangs een bronzen award gewonnen bij de jaarlijkse PSI Sustainability Awards. PSI is het Promotional Product Service Institute en ook...

Magnus Business Gifts doet mee aan Week van het Werkgeluk

De tweede editie van de Week van het Werkgeluk vindt plaats van 23 tot 27 september 2019. Magnus Business Gifts uit Vilvoorde is een van...

‘Experience economy’ kans voor premium-merken

Wat is de meerwaarde van een ‘duur’ cadeau, zeker in een eindejaarsperiode? Is er een markt voor duurdere luxe producten en merken in het premium...

Albert Heijn start met digitaal sparen in Nederland

In Nederland is retailketen Albert Heijn gestart met digitaal sparen. Een eerste digitale spaaractie voert men momenteel voor kristallen glazen van de Villeroy & Boch...

Product media opvallend afwezig in media-studies

Product media (promotionele artikelen en business gifts) zijn opvallend afwezig in media-studies. Dat is de conclusie als je media-onderzoek bekijkt. Onlangs kwamen mediabureau Space en...

Consumenten willen data geven als ze er een voordeel uit halen

Consumenten zouden weigerachtig staan tegenover het meedelen van persoonlijke gegevens aan bedrijven, maar diverse onderzoeken wijzen uit dat dat niet noodzakelijk het geval is. In...

De strategische plaats van een logo

Gezien tijdens een uitzending van het BBC News: de strategische plaats van het logo van het BBC News op de paraplu van reporter ter plaatse....

UK: product media in no-deal Brexit-campagne

De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...