NewZ - PromZ.be

NewZ

PSI: duurzaamheid aan de top

Tijdens de recente PSI-beurs (de internationale beurs van promotionele producten en business gifts in het Duitse Düsseldorf) was één trend sterk overheersend: duurzaamheid. Op een...

2019: minder acties met product media in retail

In 2019 zijn er minder acties met promotionele artikelen geweest dan in 2018. Dat blijkt uit een telling op basis van de wekelijkse ‘Promowatch’ van...

Samenwerking M&AD en Step Out Of The Line

M&AD en Step Out Of The Line zijn eind vorig jaar een samenwerking aangegaan en hebben een ‘Uitstalling creative hub’ opgezet in Genk. M&AD is...

Laatste kans: stem voor PMA of the Year!

Wie is voor u dé Product Media Advisor of the Year 2019? Nog tot 15 januari 2020 kunt u als eindklant stemmen op één van...

Duurzaamheid: men lene een beker

Duurzaamheid staat bij veel bedrijven hoog in het vaandel. De Amerikaanse koffieketen Blue Bottle vraagt nu als test in de vestiging in San Francisco de...

De trends voor het nieuwe decennium

Wat kunnen we in het nieuwe decennium verwachten op het gebied van promotionele artikelen en business gifts? Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute blikte vooruit. Experiential Marketing:...

Nederland: Heineken F1-drinkfles promo-product van het jaar

De collega’s van ons zusterblad in Nederland PromZ Magazine hebben de F1-waterfles van bierbrouwer Heineken uitgeroepen tot ‘PromZ Premiumpromotion of the Year 2019’. Met de...

CMO Club: 46% van de marketeers gist naar impact

Volgens de CMO Club weet een groot aantal chief marketing officers niet goed welke marketing platforms en welke campagnes een impact hebben op het gedrag...

T-shirts met ‘augmented reality’

De Noorse kledingketen Carlings heeft onlangs T-shirts met ‘augmented reality’ op de markt gebracht. Via het Carlings’ Instagram-account kunnen de kopers een ‘filter icon’ selecteren....