NewZ - PromZ.be

NewZ

Is Barbie-film een promo-opportuniteit?

De grote hype in filmland is op dit moment de Barbie-film. En met die Barbie-film komt er ook een merchandisingprogramma op gang. Ook in de...

Jupiler komt met Pro League pak

AB Inbev komt met voor het merk Jupiler - sponsor van de Pro League, de Belgische voetbalcompetitie in de eerste klasse - met een speciaal...

USA: Top tien promotionele producten

In het eerste kwartaal van 2023 is de vraag naar promotionele producten in de Verenigde Staten terug naar normaal, zo blijkt uit gegevens van het...

Els Breugelmans, retailprof. KU Leuven ‘Consument gevoelig voor prijskorting maar heeft er geen herinnering aan’

In de huidige economische situatie met een hoge inflatie communiceren retailers vooral met prijskortingen. De consument is daar gevoelig aan, weet prof. retailmarketing Els Breugelmans...

USA: PPAI naar Amerikaans Congres

De Amerikaanse sector-organisatie PPAI (Promotional Products Association International) heeft recent een bezoek gebracht aan het Amerikaanse congres om de politici meer informatie te verschaffen over...

Voetbal: de ‘fanshirts’ van Play Sports

In het kader van de play-offs in de Jupiler Pro League bracht tv-zender Play Sports samen met reclamebureau TBWA een lijn van fanshirts uit. Het...

Ongeadresseerde reclame in de toekomst enkel met ‘Ja’-sticker

Begin mei heeft de Vlaamse Regering in het kader van het Lokaal Materialenplan bepaald dat ongeadresseerd reclamedrukwerk nog enkel in de bus gestoken mag worden...

PF Concept steunt UNICEF

Een van de grotere producten en leveranciers van promotionele producten in de Benelux, PF Concept, is een samenwerking aangegaan met de Nederlandse tak van UNICEF....

Voedingssector: strengere regels voor reclame naar kinderen

Vanaf 1 juni aanstaande gelden er nieuwe regels voor marketingactiviteiten gericht naar kinderen. Dan zal de nieuwe reclamecode voor voedingsmiddelen van toepassing worden. De ‘Jury...