NewZ - PromZ.be

NewZ

Shopping enquête: helft Belgen shopt gedurende minstens twee uur

Uit de jaarlijkse shopping-enquête van Groep Ceusters (gespecialiseerd in bedrijfsvastgoed) blijkt dat 53,3% van de Belgen twee uur of langer besteedt aan het winkelen in...

Scrunchie wereldwijd trendy (promo-)item

Wat is dit jaar een hot item wereldwijd? De crunchie. Een crunchie is een haarelastiek dat in een stof (bijvoorbeeld fluweel) wordt geplaatst. De diameter...

Takeaway.com partner UEFA Euro 2020

Takeaway.com, marktleider in maaltijdbezorging via online-bestelling, is een partnership aangegaan met de UEFA rond het Europees kampioenschap in 2020. Takeaway.com is nu één van de...

Verdere daling direct mail

In de periode van januari - september van dit jaar is de omzet van bpost uit advertising mail (direct mail en ongeadresseerde huis-aan-huis-zendingen) met 3,7%...

Carrefour viert ‘Happy Single Day’

Carrefour viert van 6 tot en met 10 november voor de eerste maal een Happy Single Day in twaalf deelnemende hypermarkten in ons land. De...

PMA-Award 2019: uw stem telt!

Tot 15 januari 2020 kunnen eindklanten mee bepalen wie de Product Media Advisor of the Year 2019 wordt in de twee categorieën: generalisten en specialisten....

Schoolprotest met buttons en T-shirts

Product media worden niet alleen ingezet in een commerciële omgeving, ook in een niet-commerciële setting worden ze gebruikt om een boodschap kracht bij te zetten....

Amerikaans/Brits Geiger doet weer Europese acquisitie

Het Amerikaans-Britse GeigerBTC heeft in het Verenigd Koninkrijk Shout Promotional Merchandise overgenomen. Die acquisitie past in het streven van GeigerBTC om multinationale klanten bij te...

Bedrijven steunen ‘Helm Op Fluo Top’-campagne

ZOO Antwerpen, ZOO Planckendael, ZOO Serpentarium Blankenberge, JBC, Gofluo, Nutcase en Torfs steunen samen met de Vlaamse Overheid de campagne ‘Helm Op Fluo Top’ van...