NewZ
Prijs voor Magnus Business Gifts
Magnus Business Gift heeft recent de E-Invoicing Award 2022 in de wacht gesleept, een prijs die is ingesteld door de publieke sector in ons land....
Wist u dat T-shirts….
T-shirts zijn één van de meest populaire promotionele producten in de Amerikaanse markt. Niet alleen daar, maar ook in onze contreien: van T-shirts voor werknemers,...
Voorzitterswissel BAPP
Bert Anthonissen (Sky-O) en Olivier Claeys (Screen Belgium) vormen sinds de september jl. samen het voorzittersduo van de Belgian Association of Promotional Products (BAPP). Zij...
Jupiler’s WK-voetbalslogan: Believe
Jupiler, partner van de Rode Duivels, heeft in het kader van het komende WK-voetbal in Qatar, de slogan ‘Believe’ plus de beeltenis van enkele spelers...
VS-studie: consumenten houden van promotionele artikelen
Uit een onderzoek van het Amerikaanse Vistaprint komt naar voren dat meer dan de helft van de consumenten van promotionele producten houdt en dat bij...
Eindejaarscadeaus: ‘warm’ is de trend
Met nog zo’n 2,5 maand te gaan staan de eindejaarsfeesten voor de deur. Het moment voor veel bedrijven om de eigen medewerkers en de klanten...
Europese promo-markt onder druk?
De markt van promotionele producten in Europa was begin 2022 ‘booming’, een reactie op twee jaar corona-beperkingen. Maar de oorlog in Oekraïne en de economische...
Komen promoties rond WK-voetbal los?
Op 20 november aanstaande start het wereldkampioenschap voetbal in Qatar. Met de Rode Duivels erbij. Leeft het wereldkampioenschap ook promotioneel? PromZ-be peilde naar reacties bij...
Onderzoek: promotionele producten hebben ook emotionele effecten
Onderzoek van de Duitse sectorvereniging GWW (Gesamtverband der Werbeartikel-Wirtschaft) heeft de emotionele werking van promotionele producten aangetoond. GWW gebruikt de resultaten ook voor een campagne...