NewZ - PromZ.be

NewZ

USA: promosector groeit minder snel dan economie

De omzetontwikkeling van de Amerikaanse bedrijven in de sector van promotionele producten blijft achter bij die van de totale economie. Dat blijkt uit een analyse...

PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles

Tijdens de komende PSI-beurs in het Duitse Düsseldorf (9, 10 en 11 januari 2024) zet de Cybergroup International een ‘pop-up’-museum op met promotionele producten uit...

Eindejaarsgeschenken: ’warm’ blijft een hot topic

Ook dit jaar zijn ‘warme producten’ (fleecedekens, sokken…) in trek bij bedrijven om als eindejaarsgeschenk aan het personeel en/of klanten te geven. En ook ‘duurzaam’...

Fleur Parnet nieuwe CEO BAM

Bij de Belgian Association of Marketing is sinds 6 november Fleur Parnet de nieuwe CEO. Zij volgt Dominique Vercraeye op die de vereniging vier maanden...

Internetpionier Jo Caudron kijkt naar de toekomst

Internetpionier Jo Caudron (al in 1993 oprichter van webagency The Reference en auteur van verscheidene boeken over de digital transformation) lanceerde vorige maand zijn nieuwste...

Carrefour-folder wordt digitaal

Carrefour België heeft aangekondigd tegen 2024 meer promoties te voeren via digitale platformen dan via papier. De afgelopen vijf jaar heeft Carrefour in dat kader...

USA: consumenten willen én-én niet én/of

Onderzoek van McKinsey naar de consumentengedragingen in de VS wijst uit dat de consument van vandaag niet het één of het ander wil, maar het...

Werken product media bij ‘evenementen’ nog?

Eind deze maand is het ‘Halloween’, het uit de angelsaksische landen overgewaaide griezelevenement. Pikken bedrijven daarop in? Wie nu in de folders van de supermarkten kijkt,...

Wondercar deelt 35.000 veiligheidshesjes uit

In het kader van de campagne van Wondercar om kinderen bewust te maken van veiligheid in het verkeer zal de keten van carrosserieherstellers op twee...