NewZ - PromZ.be

NewZ

Lidl-kleding: consument niet vies van logo’s

Lidl heeft sinds deze maand in de winkels en in de webshop een eigen kledinglijn in de geel-blauwe Lidl-kleuren én met het Lidl-logo erop. De...

PSI: bevestiging voor januari 2021

PSI, de internationale beurs van promotionele artikelen en businessgifts in Düsseldorf, zal in 2021 op de voorgenomen data (12 tot en met 14 januari 2021)...

Geen voetbal, wel voetbalpromo…

Covid-19 heeft ook op de sportwereld een zware impact gehad. Het EK-voetbal en de Olympische Spelen zijn een jaar uitgesteld. En juist die twee grote...

Onderzoek: ‘live’ wordt gemist in coronatijd

Uit een enquête bij 75 marketeers en communicatiespecialisten naar communiceren tijdens de coronacrisisperiode komt naar voor dat méér dan driekwart van hen te kennen gaf...

Corona-crisis: product media stiefmoederlijk behandeld

In de onderzoeken en de discussies over mediagebruik in de corona-tijd valt één zaak op: de stiefmoederlijke behandeling van product media (promotionele producten en business...

Lees nu de nieuwe editie van PromZ.be online!

Lees hier de nieuwe zomereditie van PromZ-be Met daarin: de impact van Covid-19 op de sector van promotionele artikelen en hoe bedrijven hun thuiswerkende medewerkers met...

MCS – Kick & Rush neemt Belgische activiteiten Supremia over

MCS - Kick & Rush heeft aangekondigd de Belgische activiteiten van de Supremia Group over te nemen. De Supremia Holding legde op 14 april van...

McDonald’s komt met ‘Burger Puzzle’

McDonald’s België heeft in samenwerking met TBWA ‘Burger Puzzles’ gelanceerd om zo in de lockdown-periode de verveling bij de hamburgerliefhebbers te verdrijven. Daarmee speelt de...

Kortingen en promoties in supermarkten kunnen weer

Na enige tijd onzekerheid rond promoties in de supermarkten is recent duidelijkheid gegeven door Minister van Economie Nathalie Muylle. Supermarkten mogen weer volop kortingen bieden....