NewZ - PromZ.be

NewZ

ACC: emotioneren wint aan belang

De ACC (Association of Communication Companies, de vakvereniging van de Belgische reclamebureaus) heeft in een trendsrapport aangegeven dat ‘emotioneren’ en ‘beroeren’ van consumenten in 2019...

Standaard Boekhandel viert 100 jaar met spaaractie

Standaard Boekhandel viert deze maand de 100-ste verjaardag met een spaaractie voor een Suske en Wiske-stickeralbum. De verjaardag valt samen met de Jeugdboekenmaand. De 100 jaar-actie...

Amerikaanse sectorvereniging promoot product media in het onderwijs

De Amerikaanse sectorvereniging Promotional Products Association International (PPAI) heeft een witboek uitgebracht over de plaats van promotionele producten in het lesprogramma van het hoger onderwijs...

Investeringen direct mail quasi status quo

De investeringen in direct mail zijn in 2018 zo goed als status quo gebleven. Er was sprake van een daling van 0,5% ten opzichte van...

Ann Claes en Pascal Léglise CSR Professionals of the Year 2018!

Dat het belang van maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO/CSR) toeneemt, blijkt ook uit het feit dat er een prijs is voor de CSR Professional of the...

De promoties van de week 9

Wat waren de acties met premiums in week van 25 februari tot 2 maart? PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media: in folder van Kruidvat -...

Groei van product media in UK en Ierland

De sector van promotionele producten in het Verenigd Koninkrijk en Ierland was in 2018 goed voor een omzet van 1,12 miljard pond (bijna 1,3 miljard...

Gaan acties met product media ook online in de virtuele supermarkt?

Uit cijfers van Eurostat blijkt dat in het Verenigd Koninkrijk 32% van internetgebruikers in 2018 online supermarktartikelen heeft aangekocht. In Duitsland kocht 23% digitaal kruidenierswaren....

Nutella: gepersonaliseerde pot

Met ‘My Nutella’ voert Nutella momenteel in ons land en Luxemburg een actie waarbij consumenten een gepersonaliseerde labels voor hun pot Nutella kunnen claimen. Nutella...