NewZ - PromZ.be

NewZ

‘Outerwear’-kleding effectiefste promotioneel item

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute heeft op basis van bij 40.000 ingevulde vragenlijsten gekeken welke promotionele items er in de VS het meest effectief zijn....

Uitgaven voor direct mail stijgen met 3%

In 2021 zijn de uitgaven van bedrijven voor direct mail met 3% gestegen ten opzichte van 2020. In totaal werd er vorig jaar 243,5 miljoen...

Promo-trend: na de persoonlijke beschermingsproducten nu de verwenproducten

Na de rush op mondmaskers en ontsmettingsmiddel in het corona-jaar 2020 zijn de consumenten momenteel op zoek naar verwenproducten. Die trend stipte het Amerikaanse Promotional...

Cortois, Cluydts en Mariën met Madlion terug in product media

Ex-Gemaco-medewerkers Didier Cortois, Julie Cluydts en Sven Mariën stappen na tien jaar opnieuw voluit in de sector van promotionele producten en business gifts. Tien jaar...

Lichte stijging acties met product media

In 2021 is er sprake geweest van een lichte stijging van het aantal acties met promotionele producten en business gifts. In 2021 telde PromZ-be 285...

Amerikaans BDA opent distributiecentrum in Nederland

  Het Amerikaanse bedrijf BDA heeft een nieuw distributie- en fulfilmentcentrum in Amsterdam geopend. BDA is de vijfde grootste distributeur qua omzet op de Noord-Amerikaanse markt...

USA: klassiekers weer aan de top

  Uit cijfers van het Amerikaans Advertising Specialty Institute (ASI) blijkt dat klassiekers als balpennen en mokken in november 2021 het meest gevraagd werden door adverteerders....

Was 2021 een goed product media-jaar?

  2021 ligt net achter ons. Tijd om met enkele distributeurs even terug te blikken op het afgelopen product media-jaar. De algemene indruk is dat het...

Gaan product media online?

Onderzoek uitgevoerd door Direct Research in opdracht van PayPal toont aan de 58% van de consumenten verwacht na de pandemie méér online te winkelen dan...