NewZ - PromZ.be

NewZ

Merken gaan meer ‘direct-to-consumer’. Promoties ook?

Covid-19 heeft ertoe bijgedragen dat merken meer en meer hun producten via e-commerce direct aan hun eindconsumenten verkopen en zo klassieke retailkanalen links laten liggen....

Tweede lockdown: wat kan nog met product media?

Op 1 november is België voor de tweede maal dit jaar in een lockdown gegaan. De overheid wil de economie grotendeels vrijwaren. Niet-essentiële winkels moeten...

Carrefour komt met duurzame tassen

Carrefour heeft bekend gemaakt de verkoop van plastic tassen aan de kassa stop te zetten en volledig in te zetten op duurzame tassen. Bovendien laat...

VUB proclamatie met paraplu’s

In verband met de corona-pandemie heeft de Vrije Universiteit Brussel de proclamatie van de studenten eind september op de Grote Markt in Brussel gehouden. Opvallend...

Promotie displays ‘made in Belgium’ nieuwe standaard in Nederland

Pure Value, maker van de herbruikbare Proteus-displays, meldt dat 70% van de Nederlandse retailers die displays momenteel in gebruik heeft. “Met de keuze voor een...

Mooimakers delen zakken uit

In het kader van de campagne ‘Geef je afval de zak’ hebben ‘Mooimakers’ (een initiatief van de OVAM - de Openbare Vlaamse Afvalstoffen Maatschappij) op...

PromZ-be zoekt redactionele medewerker(s)

PromZ-be zoekt op korte termijn een of meerdere freelance redactionele medewerkers voor het magazine en de newsletter. Van de kandidaten wordt verwacht een interesse te...

Prince: Benelux-actie

Prince, een merk uit het Lu-gamma (Mondelez), voert tot eind november een Benelux activatie-campagne met koekjesdozen. Bij vier verpakkingen van Prince Fourré in België en...

ASI-studie: consument houdt promotionele producten lang bij

Uit de jaarlijkse studie van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute naar de reclamewerking van promotionele producten, blijkt dat consumenten product media lange tijd bijhouden: meer...