NewZ - PromZ.be

NewZ

Zwakke ‘terug naar school’-maand

Traditioneel is augustus met de start van het nieuwe schooljaar in het vooruitzicht een sterke maand als het gaat om acties met promotionele producten in...

McKinsey: 8 trends in consumentengedrag

“Als je denkt dat je het gedrag van je consument kent, denk dan nog een keer na.” Dat stelt consultancy McKinsey in ‘State of the...

ASI: Promotionele producten en kleinere bedrijven

Onderzoek van het Amerikaanse Advertising Specialty Institute wijst uit dat bedrijven met 11 tot 50 werknemers tevreden zijn met het inzetten van promotionele producten en...

PPAI: Canadese promomarkt is 900 miljoen euro groot

Het Amerikaanse Promotional Products Association International heeft voor de eerste maal een studie gedaan naar de omzet van de sector van promotionele producten en business...

Action zet in op eigen merken

Bij de presentatie van de cijfers over het eerste half jaar van 2024 heeft de non-food discounter Action bekend gemaakt meer te zullen investeren op...

Nominaties Leverancier van het Jaar België ’24 bekend

Verleden week heeft de vakjury zich gebogen over de nominaties voor de Leverancier van het Jaar ’24. Dit jaar zijn er best wel wat zaken...

Gouden Veer voor Jurgen Verbiest

Zelfstandig copywriter Jurgen Verbiest heeft de editie 2024 van de ‘Gouden Veer’ gewonnen met een ‘wervingstekst’ op zijn website voor zijn activiteiten. De Gouden Veer...

Lichte groei voor sector van promotionele producten in VS en Europa

PromoAlliance en de PPAI (Promotional Products Association International) zijn redelijk positief over de evolutie van de sector van promotionele producten in Europa en in de...

Harddiscounters Aldi en Lidl op de merchandising-toer 

Harddiscounters Aldi en Lidl op de merchandising-toer  Harddiscounter Aldi heeft recent een serie kledingproducten met het Aldi-logo - zeg maar merchandising-producten - op de markt gebracht....