PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Internetpionier Jo Caudron kijkt naar de toekomst

Internetpionier Jo Caudron (al in 1993 oprichter van webagency The Reference en auteur van verscheidene boeken over de digital transformation) lanceerde vorige maand zijn nieuwste...

Carrefour-folder wordt digitaal

Carrefour België heeft aangekondigd tegen 2024 meer promoties te voeren via digitale platformen dan via papier. De afgelopen vijf jaar heeft Carrefour in dat kader...

De promoties van de week – 45

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 6 tot en met 11 november:   in de folder van Kruidvat - een Pyrex-ovenschaal bij...

De promoties van de week – 44

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 30 oktober tot en met 4 november:   Een grote actie van Dr. Oetker in...

De promoties van de week – 43

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 23 tot en met 28 oktober:   in de folder van Carrefour Hyper - flesopener bij...

De promoties van de week – 42

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 16 tot en met 21 oktober:   in de folder van Carrefour Hyper - start van...

De promoties van de week – 41

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 9 tot en met 14 oktober:   in de folder van Intermarché - hoedje bij 2...

USA: consumenten willen én-én niet én/of

Onderzoek van McKinsey naar de consumentengedragingen in de VS wijst uit dat de consument van vandaag niet het één of het ander wil, maar het...

Werken product media bij ‘evenementen’ nog?

Eind deze maand is het ‘Halloween’, het uit de angelsaksische landen overgewaaide griezelevenement. Pikken bedrijven daarop in? Wie nu in de folders van de supermarkten kijkt,...