PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ.be Magazine

PRODUCTZFINDER

Onderzoek: promotionele producten hebben ook emotionele effecten

Onderzoek van de Duitse sectorvereniging GWW (Gesamtverband der Werbeartikel-Wirtschaft) heeft de emotionele werking van promotionele producten aangetoond. GWW gebruikt de resultaten ook voor een campagne...

De promoties van de week – 34

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 22 tot en met 27 augustus:   in de folder van Carrefour Hypermarkt - hiking-rugzak met...

De promoties van de week – 33

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 15 tot en met 20 augustus:   in de folder van Delhaize - spaaractie voor Bialetti-collectie,...

De promoties van de week – 31/32

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 1 tot en met 13 augustus:   in de folder van Intermarché - linnen boodschappentas bij...

McKinsey: Europese consumenten pessimistisch

Op basis van de Consumer Pulse Survey van McKinsey stelt het consultancy-bedrijf dat de Europese consument pessimistisch is en dat die zijn/haar gedrag aanpast aan...

Generation Z valt voor nostalgie

Generation Z (waartoe personen behoren die zijn geboren tussen 1997 en 2012) valt voor nostalgie en dan vooral zaken die uit de periode van de...

Direct mail: daling in volume en omzet bpost

Uit de recentste kwartaalrapporten van bpost blijkt dat het volume en de omzet van direct mail (advertising mail) in het eerste halfjaar van 2022 gedaald...

De promoties van de week – 30

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 25 tot en met 30 juli:   in de folder van Carrefour - ‘bob-hat’ bij 2...

De promoties van de week – 29

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 18 tot en met 23 juli:   in de folder van Match - start spaaractie voor...