PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

De opkomst van de ‘zero-consument’

Consumenten van vandaag kopen steeds meer ‘across channel’, zijn minder trouw aan een winkelketen, willen een snelle levering én wensen duurzame producten. Die consument wordt...

Groeiende internationalisatie: Amerikaans BDA koopt Duitse IPM Gruppe

In de distributeurswereld is er sprake van een toenemende internationalisatie. Een recent voorbeeld is de overname van de Duitse IPM Gruppe door het Amerikaanse BDA. Het...

Is Barbie-film een promo-opportuniteit?

De grote hype in filmland is op dit moment de Barbie-film. En met die Barbie-film komt er ook een merchandisingprogramma op gang. Ook in de...

De promoties van de week – 30

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 24 tot en met 29 juli:   in de folder van Carrefour Hyper - friteuse bij...

De promoties van de week – 29

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 17 tot en met 22 juli:   in de folder van Carrefour - hoedje bij 2...

De promoties van de week – 28

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de weken van 3 tot en met 15 juli:   In de folder van Spar (Colruyt Group) en...

Jupiler komt met Pro League pak

AB Inbev komt met voor het merk Jupiler - sponsor van de Pro League, de Belgische voetbalcompetitie in de eerste klasse - met een speciaal...

USA: Top tien promotionele producten

In het eerste kwartaal van 2023 is de vraag naar promotionele producten in de Verenigde Staten terug naar normaal, zo blijkt uit gegevens van het...

Els Breugelmans, retailprof. KU Leuven ‘Consument gevoelig voor prijskorting maar heeft er geen herinnering aan’

In de huidige economische situatie met een hoge inflatie communiceren retailers vooral met prijskortingen. De consument is daar gevoelig aan, weet prof. retailmarketing Els Breugelmans...