Gen Z happig op promotionele producten
Generation Z (personen geboren tussen 1997 en 2012) staan open voor promotionele producten, zo blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse Promotional Products Association International (PPAI). 68%...
Generation Z (personen geboren tussen 1997 en 2012) staan open voor promotionele producten, zo blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse Promotional Products Association International (PPAI). 68%...
In 2023 is er door adverteerders voor 221,5 miljoen euro uitgegeven aan direct mail. Daarmee komt het medium uit op een aandeel van 5,5% in...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 26 februari tot en met 2 maart: in de folder van Albert Heijn - start...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 19 tot en met 24 februari: in de folder van Carrefour - glas bij een...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 12 tot en met 17 februari: in de folder van Aldi - start van een...
PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 5 tot en met 10 februari: in de folder van Prik & Tik - sleutelhanger...
‘Klassiekers’ als pennen, sleutelhangers, drinkbekers en totebags behoorden in 2023 tot de meest gezochte items in de Verenigde Staten. Daarnaast worden consumententrends snel opgepikt in...
Marketeers in ons land hebben ‘Do Tell’ gekozen tot het Marketing Book of the Year, een initiatief van de Belgian Association of Marketing (BAM). ‘Do...
Om de terugkeer van de Royal Deluxe-burger en de komst van de McChicken Deluxe te vieren, heeft McDonalds samen communicatiebureau TBWA een actie opgezet waarbij...