PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

Promo-Watch

Consumenten willen data geven als ze er een voordeel uit halen

Consumenten zouden weigerachtig staan tegenover het meedelen van persoonlijke gegevens aan bedrijven, maar diverse onderzoeken wijzen uit dat dat niet noodzakelijk het geval is. In...

De strategische plaats van een logo

Gezien tijdens een uitzending van het BBC News: de strategische plaats van het logo van het BBC News op de paraplu van reporter ter plaatse....

UK: product media in no-deal Brexit-campagne

De Britse regering heeft 100 miljoen pond uitgetrokken voor een mediacampagne om de Britse bevolking achter een no-deal Brexit te krijgen. De slogan van de...

De promoties van de week 35

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 26 tot 31 augustus. in de folder van Carrefour - koekjesdoos bij een 2+1-actie van...

Amerikaanse promo-sector onder druk door handelsoorlog

De Amerikaans-Chinese handelsoorlog heeft momenteel ook effect op de sector van promotionele producten in de VS. De overgrote meerderheid van product media in de VS...

Britse bedrijven kopen meer in eigen land

Britse ondernemingen blijken meer en meer hun product media in eigen land aan te kopen. Dat blijkt uit onderzoek van de Britse Briman Group. 94%...

Promo-idee: eco-koken met zonnewarmte

Gezien in de newsletter van Mondial Gifts: een zonnekooktoestel. Net nu er in de Lage Landen voor de derde maal een hittegolf is.... Het zonnekooktoestel...

Group Joos implementeert ‘White Paper Factory’

Group Joos in Turnhout heeft als eerste grafische groep in ons land een zogenaamde ‘white paper factory’ geïmplementeerd. Het gaat om het digitaal drukken en...

De promoties van de week 34

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 19 tot 24 augustus. in de folder van Carrefour - mok bij Nesquick in de folder...