PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

ONAFHANKELIJKE PRODUCTZFINDER

PromZ.be Magazine

PromZ.live 2020

Wat betekent Corona-virus voor promo-sector?

Het Amerikaanse Advertising Specialty Institute peilde onlangs naar de impact van het Corona-virus op de sector van de product media in de VS. Het virus...

Speciale gerecycleerde Bebat-draagtas

Bebat zal de spandoeken die de organisatie recent inzette voor de inzameling en verwerking van gebruikte batterijen in het kader van de ‘Gezocht campagne’, verwerken...

Plus Magazine zet er de sokken in

Een opvallende direct mailing van Plus Magazine: een paar sokken bij een voorstel om een jaarabonnement te nemen op dat maandblad voor vijftigplussers. Sokken zijn al...

De promoties van de week 7

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 10 tot 15 februari in de folder van Carrefour - tas bij een kistje appelen in...

Amerikaanse voorverkiezingen: merchandisingstrijd

De voorverkiezingen van de partijen in de VS zijn losgebarsten en merchandising speelt daarin een grote rol om de kandidaten bekend te maken. Vooral de...

AI helpt retailers klanten beter te servicen

Meer en meer retailers zetten Artificial Intelligence in om hun klanten beter te leren kennen en zo beter aan hun persoonlijke behoeften te voldoen, zowel...

Lidl start met digitale klantenkaart

Hard-discounter Lidl is deze week in ons land gestart met Lidl Plus, een digitale klantenkaart die gekoppeld is aan een app. De digitale klantenkaart biedt...

Direct mail: prijsverhoging en veranderingen

Bpost is dit jaar gestart met een bedeling van direct mail op twee momenten: op maandag of dinsdag en op woensdag of donderdag. Of vrijdagen...

De promoties van de week 6

PromZ.be spotte de volgende aanbiedingen met product media in de week van 3 tot 8 februari in de folder van Carrefour - glas bij 2 flessen Looza...