De vijfde editie van PromGifts, de enige vakbeurs van promotionele producten en business gifts (‘product media’) biedt via zo’n zestig standhouders – distributeurs en leveranciers – een uitgebreid overzicht aan producten en diensten. PromGifts 2017 wordt op 29 en 30 maart aanstaande gehouden in Brussels Kart Expo, pal aan de Brusselse Ring in Groot-Bijgaarden en is een organisatie van de Belgian Association of Promotional Products – BAPP.
Naast het aanbod aan promotionele producten en business gifts hebben de bezoekers ook de mogelijkheid om advies in te winnen bij de distributeurs en leveranciers, bijvoorbeeld over de juiste producten voor de juiste doelgroep of over leveringstermijnen en productievoorwaarden.
Beide dagen is er in de namiddag ook een lezingenprogramma. Distributeurs zullen er via case-stories uitleggen hoe hun klanten met succes product media ingezet hebben in hun marketing- en salesaanpak. Verder heeft de BAPP de Zweedse Cecilia Grahn Nyd, vice president van MEC Gruppen, uitgenodigd voor een uiteenzetting over ‘product media’. Met product media wil de sector aangeven dat promotionele artikelen niet zomaar een weggevertje zijn maar een belangrijke bijdrage leveren aan het behalen van marketing- en salesdoelstellingen (verkoop op de korte termijn, naamsbekendheid en imagovorming op de lange termijn).
PromGifts richt zich op een professioneel publiek: marketeers, communicatieverantwoordelijken, aankopers, bedrijfsleiders… De toegang voor de beurs is gratis, mits voorinschrijving op www.promgifts.be.