Promo-Biss wordt PromZ.be - PromZ.be

Promo-Biss wordt PromZ.be

Vanaf deze maand verschijnt Promo-Biss, het Belgische vakblad over promotionele producten en business gifts, onder de naam PromZ.be. Die naam wordt voortaan ook gebruikt voor de website (met elke dag een nieuwsfeit uit de wereld van product media) en de maandelijkse newsletter.

Het Portaal, sinds 2012 uitgever van Promo-Biss in samenwerking met de Belgian Association of Promotional Products, voert in Nederland al sinds 2000 de naam PromZ voor de vakbladen, newsletters en websites voor de sector van promotionele producten en business gifts. Het Portaal heeft in het vakgebied van product media internationale ambities en daarom is het strategisch interessant overal onder dezelfde naam te opereren. “Dat geeft eenduidigheid in de markt,” aldus John Michael Swaab van Het Portaal. “We willen als uitgever dat product media of, zoals we het ook noemen, tastbare reclame hoog op de agenda komen bij de bedrijven, de eindklanten. We streven ernaar dat product media bij hen vanaf het begin van een campagne meegenomen worden in de marketing mix en niet achteraf als een ‘o-ja’tje’ erbij komen,” aldus Swaab. Hij zegt dat Het Portaal dit jaar nog activiteiten wil opstarten in Zweden en Denemarken. Het gaat dan om online-media en vakbeurzen op het domein van tastbare reclame.