PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles - PromZ.be

PSI 2024 met ‘Museum of Promotional Articles

Tijdens de komende PSI-beurs in het Duitse Düsseldorf (9, 10 en 11 januari 2024) zet de Cybergroup International een ‘pop-up’-museum op met promotionele producten uit het verleden, het Museum of Promotional Articles.

Op een oppervlakte van 170 vierkante meter gaat Cybergroup International terug in de tijd met het Museum of Promotional Articles onder het motto ‘Tradition meets Transformation’. Men zal dan de oorsprong van promotionele producten tonen, de manier waarop ze ingezet werden en men zal ook een blik in de toekomst werpen. Een zeskoppig team van Cybergroup International heeft de afgelopen 12 maanden aan de expo gewerkt en heeft promotionele producten uit de hele wereld bijeen gehaald.

De PSI-beurs in Düsseldorf was in het verleden enkel voorbehouden aan distributeurs. Maar sinds enkele jaren is die internationale beurs ook toegankelijk voor ‘eindklanten’ met andere woorden marketing- en promotieverantwoordelijken van bedrijven. Voorwaarde voor toegang is wel dat men met de eigen distributeur van promotionele artikelen de beurs bezoekt.