Arvesta: teasing met ‘goodies’.... - PromZ.be
Arversta teasing met goodies

Arvesta: teasing met ‘goodies’….

Groep AVEVE maakte op 21 september jl. de nieuwe naam ‘Arvesta, experts in the field’ bekend. Het is een nieuwe naam van de holding waaronder meer dan 40 merken ressorteren(zoals ook dat van de AVEVE-winkels) die hun bestaande naam blijven behouden. Arvesta is de samentrekking van ‘arvus’ (Latijns voor ploeg), ‘harvest’ (oogst) en ‘invest’, wat verwijst naar innovatie. Vanaf het begin van het project (nu zo’n jaar geleden) is er intern ook aandacht besteed aan ‘goodies’, promotionele artikelen.

“Er is een basispakket in een goodiebag aangemaakt voor de medewerkers van de holding (zo’n 1.900) dat bestaat uit pennen, notitieboekjes, een nieuwe lanyard en een drinkfles,” aldus Stéphanie Deleul, External Communications Manager Arvesta. Verder zijn er tote bags, T-shirts, USB-sticks en beach flags met de nieuwe naam aangemaakt. Stéphanie Deleul stelt ook dat het belangrijk is om bij een naamswijziging de medewerkers voldoende te betrekken en mee te hebben. “Daarom is er een hele teasingperiode aan de naamswijziging voorafgegaan. Ook in goodievorm. Er waren onder meer pennen en deurhangers met de tekst ‘hier groeit iets moois’.” Voor de campagne deed Arvesta beroep op communicatiebureau There uit Leuven. Dat coördineerde ook alles op het vlak van product media.