ASI Global Survey: VS-gezinnen hebben 30 promotionele artikelen - PromZ.be
ASI-Global-Survey-VS-gezinnen-hebben-30-promotionele-artikelen

ASI Global Survey: VS-gezinnen hebben 30 promotionele artikelen

Uit de meest recente Global Survey van het Advertising Specialty Institute ASI blijkt het gemiddelde Amerikaanse gezin 30 promotionele producten in huis te hebben. De Gen X-gezinnen hebben er 34, millennial-huishoudens 30 en baby-boomers 28.

Verder laten negen op de tien consumenten weten pennen of drinkgerei voorzien van logo’s te bezitten. Wereldwijd herinnert 85% van de consumenten zich van welke adverteerder hij of zij een promotioneel product heeft ontvangen. Consumenten hebben een positiever beeld van product media dan van online-reclame. Consumenten jonger dan 55 jaar geven de voorkeur aan een promotioneel product boven reclame in de klassieke en in de online media. Verder houden consumenten een promotioneel product gemiddeld een jaar lang bij. Paraplu’s en T-shirts worden nog langer bijgehouden. De helft van de consumenten geeft als ze er op uitgekeken zijn een promotioneel item aan iemand anders.