Delhaize viert 150 jaar met ‘Make-A-Wish’ - PromZ.be

Delhaize viert 150 jaar met ‘Make-A-Wish’

Delhaize start in het kader van het 150-jarig bestaan met een actie om ‘Make-A-Wish’ van fondsen te voorzien. Make-A-Wish wil dromen van ernstig zieke kinderen waar maken. Op die manier maakt men niet alleen het kind blij, maar geeft men ook vreugde aan zijn omgeving. Delhaize wil de klanten de kans geven vreugde te geven én te krijgen via dagelijkse aankopen.

De actie bestaat er in dat Delhaize een deel van de opbrengst van Delhaize-producten die voorzien zijn van het ‘150 jaar – Make-A-Wish’-logo, doorstort naar Make-A-Wish. In juni zal het totaal behaalde bedrag bekend gemaakt worden. De producten die van het logo voorzien zijn zeven Delhaize-producten, waar zoals Delhaize zegt “…Delhaize-klanten gek op zijn en die we vaak in de winkelkarren terugvinden”. De actie wordt ook gesteund door sterambassadeurs van de Make-A-Wish foundation zoals Eden Hazard, Yanina Wickmayer en Kris Wauters.