Eindejaarstrends in promotionele producten - PromZ.be
Eindejaarstrends in promotionele producten

Eindejaarstrends in promotionele producten

Welke eindejaarstrends zijn bepalend voor product media die als geschenk bij de ontvangers in de smaak vallen. Magnus Business Gifts zette er een aantal op een rijtje.

– Camcovers en RFID (radio frequency identification) zijn hot: geen digitale pottenkijkers en geen ‘meelezers’ van betaalkaarten.

– Ecologische producten worden het nieuwe normaal, ook voor promotionele producten. Zelfs als die wat duurder uitvallen.

– Materialen als marmer en koper doen het goed: marmer voor wijnkoelers en koper voor het binnenwerk van een drinkbus waardoor warme drank erin langer op temperatuur blijft.

– Oplichtend logo. Leuk voor de donkere wintermaand: een logo op een business gift dat oplicht.

– Draadloos opladen van smartphones en tablets zou dé trend van 2020 worden.

– Oma’s boodschappennetje. Naast de duurzame plastic tas is nu ook het klassieke boodschappennetje dat terug van lang weggeweest is.