Hubo werft nieuwe klanten met box en mand - PromZ.be

Hubo werft nieuwe klanten met box en mand

Doe-het-zelf-keten Hubo heeft dit voorjaar acquisitie-acties gedaan met een gevulde lente-mand en een vaderdagbox. De mand en de box kostten respectievelijke 10 en 12,95 euro en moesten van tevoren gereserveerd worden.

 

De mand en box waren gevuld met merkproducten, dhz-artikelen en enkele gadgets. Hubo’s marketingverantwoordelijke Joris Boeckx: “Enerzijds ging het om producten uit de doe-het-zelf-wereld en anderzijds ook om foodproducten zoals een zak chips, een blik Cara-pils. Dit jaar zit er in de vaderdagbox ook een BBQ-schort en een BBQ-set.” Bovendien zat er een waardebon.

 

De acties passen in het kader om nieuwe klanten naar Hubo te trekken. Momenteel heeft Hubo in ons land ruim 130 winkels en neemt de keten de tweede plaats in in de dhz-sector. Boeckx: “Je kunt wel elke twee weken korting geven, maar dat willen we niet. We willen met leuke producten onder de aandacht komen.” Beide acties zette men ook prominent in de huis-aan-huisfolder.

De vaderdagbox is dit jaar aan de vierde editie toe, de lentemand was nieuw.