NewZ
Carrefour: Panini-stickeractie Carrefour en Coca-Cola versterken elkaar
Zowel Carrefour als Coca-Cola pakken in ons land uit met ‘exclusieve Panini’-stickers rond de EK-deelname van de Rode Duivels. Het lijkt voor de buitenstaander op...
PromGifts-bezoekers: meer kwaliteit
De vierde editie van PromGifts, de vakbeurs voor product media die op 13 en 14 april jl. gehouden werd, is vooral kwalitatief een succes geworden. Na...
Coca-Cola investeert zwaar in Rode Duivels-activatie
Coca-Cola België, één van de partners van de Rode Duivels, heeft in het kader van EK-campagne van de Belgische ploeg een drie fasen-activatiecampagne voorgesteld die...
GfK: shift naar online-verkoop
De lock-down in ons land heeft grote gevolgen voor het retaillandschap. Dat blijkt uit cijfers die marktonderzoeksbureau GfK bekend gemaakt heeft. Er is een grote...
Prijspromoties kunnen weer
Om het hamstergedrag van consumenten te ontmoedigen besloot de federale overheid in week 12 (16 tot 22 maart) prijspromoties (van het type 2+1 gratis) in...
Thuiswerkers motiveren met product media
Sinds 15 maart moet volgens de overheidsmaatregelen in het kader van de bestrijding van het coronavirus iedereen die kan voorlopig thuiswerken. Zijn er ondernemingen die...
EK-voetbal: Jupiler’s promo-slag begint
Begin maart zijn in de aanloop naar het Europees Kampioenschap voetbal de eerste Rode Duivels-items gesignaleerd in de winkels: Jupiler (AB-Inbev) geeft bij aankoop van...
PromGifts werft met product media voor product media….
In het kader van de promotie van PromGifts, de vakbeurs voor product media op 13 en 14 april aanstaande, werft de BAPP (de Belgian Association...
Rode Kruis stickeractie: bekende figuren werken
Voor de jaarlijkse fundraising-stickeractie gaat het Rode Kruis Vlaanderen dit voorjaar in zee met Standaard Uitgeverij (onderdeel van uitgeverij WPG) en de figuur van de...