NewZ
Promo-idee: eco-koken met zonnewarmte
Gezien in de newsletter van Mondial Gifts: een zonnekooktoestel. Net nu er in de Lage Landen voor de derde maal een hittegolf is.... Het zonnekooktoestel...
Group Joos implementeert ‘White Paper Factory’
Group Joos in Turnhout heeft als eerste grafische groep in ons land een zogenaamde ‘white paper factory’ geïmplementeerd. Het gaat om het digitaal drukken en...
Mascottes blijven aantrekkelijk
Mascottes (‘brand characters’) blijven aantrekkelijk om een merk in de markt te zetten. Dat zegt de Amerikaanse distributeur Crestline op basis van een onderzoek bij...
US: SwagCycle recycleert overtollige product media
De Amerikaanse distributeur Grossman Marketing Group heeft recent SwagCycle opgestart. Het is een initiatief om promotionele artikelen die in een bedrijf niet meer van nut...
Flippo’s: het boek…
In 1995 waren de Flippo’s dé rage. Niet alleen bij ons, maar in heel de wereld... De Flippo’s waren bedacht door de Nederlander Hans Zandvliet...
Scoren met product media bij Gen Z
Met welke promotionele producten kunnen adverteerders scoren bij Generation Z, de groep consumenten die geboren zijn tussen 1996 en 2010? Vooral met zaken rond online,...
Digitale reclame: 60% is weggegooid geld…
Bij meer dan 60% van digitale reclame (online advertenties, digitale coupons...) is er geen sprake van enig meetbare en positieve return on investment. Dat blijkt...
Lichte daling direct mail in eerste semester
In de eerste zes maanden van dit jaar zijn de investeringen in advertising mail (geadresseerd en ongeadresseerde zendingen) met 2% gedaald ten opzichte van dezelfde...
Werkt customized promo? Vier cases bewijzen het
Sorteren promotionele producten effect? Ja, zeker als het gaat om customized artikelen. Het gaat daarbij om veel meer dan het opdrukken van een logo of...