NewZ
Juiste promo op het juiste moment met AI
Heeft Artificial Intelligence (AI) nut in een retail-omgeving? Het antwoord is bevestigend als het gaat om prijspromoties en het snel reageren op marktsituaties. Op basis...
Dreamland: terug-naar-school-trends 2019-2020
Belgisch, duurzaam, game-helden en pastelkleurtjes, dat zijn volgens Dreamland (onderdeel van de Colruyt-groep) de grote trends in de komende terug naar school-periode. Adverteerders kunnen met...
Kritiek op Trump-campagne: plastic rietjes
De herverkiezingscampagne van de Amerikaanse president Trump heeft kritiek geoogst wegens de verkoop van plastic rietjes met opschrift ‘Trump’ (tien voor 15 dollar....), juist in...
Shell’s prijswinnende promotie
De BPMA (British Promotional Merchandise Association) heeft bij de BPMA-Awards de promotie-campagne van Shell uitgeroepen tot de ‘Marketing Campaign of the Year’. Shell zette product...
Merchandising: kassa voor Brits koningshuis
Merchandising is big business. Musea, brouwerijen, wielerteams, evenementen... overal worden er wel merchandisingartikelen (vaak dezelfde items als promotionele artikelen) in de shop aangeboden als herinnering....
Amerikaans/Brits GeigerBTC vergroot Europese activiteiten
Het Amerikaans/Britse bedrijf Geiger heeft een nieuw logistiek centrum geopend in Rotterdam, Nederland. Daarmee vergroot Geiger de Europese activiteiten. Vorig jaar ging het Amerikaanse Geiger...
USA: T-shirt top promotioneel product
In de Verenigde Staten waren vorig jaar T-shirts de meest verkochte product media. Het aandeel ervan in de verkopen van de distributeurs lag op 15,1%....
Canada: gênante plastic wegwerpzakken populair
De actie van de Canadese supermarkt East West Market (Vancouver) om consumenten te ontmoedigen aan de kassa plastic wegwerpzakken te vragen heeft een tegenovergestelde uitwerking...
PSI 2020: geen beperking meer voor eindklanten
In een interview met PSI Journal heeft Michael Freter, de directeur van de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen en business gifts PSI in Düsseldorf, laten...