NewZ - PromZ.be

NewZ

‘Gratis’ motiveert consumenten bij D2C-aankopen

Gratis werkt ook voor D2C-merken (direct to consumer) zo blijkt uit Amerikaans onderzoek bij internetgebruikers. Eén op de vier van hen liet weten een nieuw...

Managementwissel bij Supremia

Kobe Verdonck is sinds midden mei ‘acting CEO’ van Supremia (voorheen Gemaco). Verdonck neemt het roer over van Koen Heyvaert die de afgelopen drie jaar...

Carrefour: duurzame Disney-actie succesvol

De op 24 april gestarte Disney-actie van Carrefour is al voor het einde ervan (op 1 juli) een groot succes gebleken: er zijn 121.000 verzamelalbums...

Correctbook: whiteboard notitieboek met een goed doel

Oneindig bruikbaar papier. Zo noemt Mondial Gift in zijn newsletter Correctbook. Correctbook is een uitwisbaar whiteboard notitieboek: schrijven, uitvegen, opnieuw schrijven, uitvegen.... Wie een Correctbook...

Consumenten steeds meer eco-bewust

De vraag naar milieuvriendelijke producten neemt alsmaar toe. Een studie van Unilever heeft bijvoorbeeld uitgewezen dat 33% van de consumenten producten willen kopen van merken...

Hong Kong Gift Fair: populariteit wellness en beauty groeit

De populariteit van beauty- en wellness-producten als relatiegeschenk kent een grote stijging. Dat bleek tijdens de recente jaarlijkse Hong Kong Gift Fair (de grote internationale...

Nederland: omzet distributeurs in 2018 groeit minder dan verwacht

Uit een peiling van collega-tijdschrift PromZ-Vak blijkt dat in Nederland de omzetten van de distributeurs in 2018 minder sterk gestegen zijn dan verwacht. Aanvankelijk dachten...

Belgen geven minder uit aan relatiegeschenken dan Nederlanders

Onderzoek van het Nederlandse bedrijf Allgifts, gespecialiseerd in business gifts, wijst uit dat Belgische bedrijven online 25% minder uitgeven aan relatiegeschenken dan Nederlandse ondernemingen. Bij...

Schijnt de zon? Inhakende premiums!

Met de zomer in aantocht is het interessant om nu al te denken aan ‘inhakende’ premiums om een merk te versterken of opnieuw onder de...