NewZ - PromZ.be

NewZ

Nutella: gepersonaliseerde pot

Met ‘My Nutella’ voert Nutella momenteel in ons land en Luxemburg een actie waarbij consumenten een gepersonaliseerde labels voor hun pot Nutella kunnen claimen. Nutella...

Marketingprof Molenaar: klantenbinden doe je met product media

De Nederlandse marketing- en e-commerceprofessor Cor Molenaar zegt in een interview met onze collega’s van PromZVak.nl dat product media meer effect hebben als klantenbinding. Met...

Jonathan Huygens versterkt team Pasco Gifts

Bij Pasco Gifts is recent graficus Jonathan Huygens (28) in dienst getreden. Hij ondersteunt de studio en verwerkt voor de online-bestellingen van klanten de drukproeven...

Disney met gepersonaliseerde merchandising

In de VS heeft Disney een webwinkel gelanceerd waar consumenten Disney-merchandising producten (zoals T-shirts en sweaters) met hun eigen naam kunnen personaliseren. Disney wil op die...

Product media komen op niveau retailproducten

De tijd is voorbij dat promotionele producten achterbleven op vergelijkbare reguliere producten in de retail. De retailproducten zijn altijd het ijkpunt geweest voor product media....

USA: Opvallende loyalty-actie Domino’s

Domino’s Pizza is deze maand gestart met een opvallende getrouwheidsactie: zes pizza’s eten en je krijgt een gratis Domino’s pizza. En het mag eender welke...

Gemaco doet merchandising StuBru nieuwe stijl

VRT-zender StuBru heeft begin deze maand een nieuwe huisstijl en logo gelanceerd. Voor de merchandising werkt de zender daarvoor met Gemaco, dat de nieuwe stijl...

BPMA-onderzoek: wat vindt de eindklant?

De Britse sectororganisatie BPMA (British Promotional Merchandising Association) richt zich dit jaar vooral op de eindklant. Onderdeel van die strategie is een enquête die eind...

Na Generation Z: Generation Alpha

Menig marketeer richt zich vandaag op ‘Generation Z’, de groep die geboren is tussen 1995 en 2009, maar intussen rukt een nieuwe generatie op: Generation...