NewZ - PromZ.be

NewZ

De trends voor 2019

2019 staat voor de deur en Contagious, een ‘creative intelligence service’ voor reclamebureaus en marketeers, heeft de vijf trends voor het nieuwe jaar al opgesomd:...

Sokken met logo’s zijn trendy

Sokken zijn trendy als promo- en als ‘statement’-item. Volgens het Amerikaanse Advertising Specialty Institute (ASI) steken sokken ‘overal’ de kop op. In de VS speelt...

Hoeveel mag een eindejaarsgeschenk kosten?

Het maximumbedrag voor sinterklaas-, kerst- en eindejaarsgeschenken voor het eigen personeel is dit jaar opgetrokken van 35 naar 40 euro inclusief BTW. Bij Sinterklaasgeschenken kan...

Millennials: offline kijken, online kopen

E-commerce mag dan wel aan populariteit winnen, dat betekent nog niet dat de ‘in-store experience’ minder belangrijk wordt. Opvallend is wel dat Millennials, zeker in...

Media-onderzoek: promo ondergewaardeerd

Promotionele artikelen en business-gifts worden te weinig op genomen in onderzoeken over mediagebruik en ‘beïnvloeding’, terwijl er toch een deel van het marketingbudget aan besteed...

Bpost: volume en omzet advertising mail dalen

In het derde kwartaal van dit jaar is bij Bpost de omzet van advertising mail (geadresseerde en ongeadresseerde reclamezendingen) licht gedaald met 0,8% tot 55,1...

‘Motiveters’: gadget tijdens de ‘Warmste Week’

Deelnemers aan de Warmathon, het wandel- en loopevenement in het kader van de Warmste Week (de StuBru-actie voor goede doelen), krijgen dit jaar een paar...

Amerikaanse promo-sector kwaad op ‘Fast Company’

Het Amerikaanse blad ‘Fast Company’ heeft zich het gramschap van de sector van promotionele artikelen op de hals gehaald. Daarin werden product media naar beneden...

Product Media Advisor of the Year: ùw stem telt

Voor de vierde editie van de Product Media Advisor of the Year 2018 zijn in twee categorieën acht distributeurs/adviseurs door de vakjury genomineerd. De eindklanten...