NewZ
Incentives: non-cash awards zullen groeien
Op basis van onderzoek naar trends in incentive-programma’s verwacht de Incentive Research Foundation (IRF) een sterke groei van ‘non-cash awards’ “...nu de focus op merk,...
Belgosweet in zee met Galler
Belgosweet meldt dat het een partnership aangegaan is met Galler. Galler is een Belgisch kwaliteitsmerk van chocolade. De samenwerking start met het uitbrengen van chocolade...
Voetbalpromo in de mail
Het wereldkampioenschap voetbal is een mooie kapstok om promoties aan op te hangen. Ook in direct mail. PromZ.be zag onlangs een ‘doelschiet’-spelletje dat in een...
Epson promoot digital printing van textiel
Printer-product Epson heeft tijdens de New York Fashion Week de voordelen van digitaal bedrukken van textiel ‘in de verf gezet’. Die techniek biedt ook voor...
Merchandise World: de meest innovatieve producten
Tijdens de jaarlijkse Merchandise World in het Verenigd Koninkrijk (die begin deze maand gehouden werd), zijn in twaalf categorieën de Promotional Product Awards 2018 uitgereikt....
‘Offline’ blijft belangrijk winkelkanaal want tastbaar
Ondanks het feit dat e-commerce in ons land in 2017 sterk gegroeid is, worden nog steeds ruim 90% van alle uitgaven aan fysieke producten offline...
Knoopcover als subtiele logodrager
Hoe personaliseer je op een subtiele én goedkope wijze een overhemd? Dat kan met de zogenaamde ‘button-covers’ van het Zweedse Dotons. Button covers zijn letterlijk ‘knoopbedekkers’....
Special Things lanceert WK-site
Special Things heeft met het oog op de wereldkampioenschappen voetbal in juni aanstaande het platform BelgiumPromo (belgiumpromo.be) gelanceerd. “Hierop kunnen bedrijven terecht om de populairste supportersartikelen...
PPAI: digital en tastbaar gaan samen
Het Amerikaanse PPAI, Promotional Products Association International, wijst er in zijn laatste magazine op dat digital-only niet bestaat en dat consumenten een relatie met merken...