NewZ - PromZ.be

NewZ

Belgosweet in zee met Galler

Belgosweet meldt dat het een partnership aangegaan is met Galler. Galler is een Belgisch kwaliteitsmerk van chocolade. De samenwerking start met het uitbrengen van chocolade...

Voetbalpromo in de mail

Het wereldkampioenschap voetbal is een mooie kapstok om promoties aan op te hangen. Ook in direct mail. PromZ.be zag onlangs een ‘doelschiet’-spelletje dat in een...

Epson promoot digital printing van textiel

Printer-product Epson heeft tijdens de New York Fashion Week de voordelen van digitaal bedrukken van textiel ‘in de verf gezet’. Die techniek biedt ook voor...

Merchandise World: de meest innovatieve producten

Tijdens de jaarlijkse Merchandise World in het Verenigd Koninkrijk (die begin deze maand gehouden werd), zijn in twaalf categorieën de Promotional Product Awards 2018 uitgereikt....

‘Offline’ blijft belangrijk winkelkanaal want tastbaar

Ondanks het feit dat e-commerce in ons land in 2017 sterk gegroeid is, worden nog steeds ruim 90% van alle uitgaven aan fysieke producten offline...

Knoopcover als subtiele logodrager

Hoe personaliseer je op een subtiele én goedkope wijze een overhemd? Dat kan met de zogenaamde ‘button-covers’ van het Zweedse Dotons. Button covers zijn letterlijk ‘knoopbedekkers’....

Special Things lanceert WK-site

Special Things heeft met het oog op de wereldkampioenschappen voetbal in juni aanstaande het platform BelgiumPromo (belgiumpromo.be) gelanceerd. “Hierop kunnen bedrijven terecht om de populairste supportersartikelen...

PPAI: digital en tastbaar gaan samen

Het Amerikaanse PPAI, Promotional Products Association International, wijst er in zijn laatste magazine op dat digital-only niet bestaat en dat consumenten een relatie met merken...

30 dagen zonder klagen? Button dragen….

Wie zich aangesproken voelt door de campagne ’30 dagen zonder klagen’ (die nog tot 14 februari loopt), kan dit nu ook aan de buitenwereld tonen...