NewZ - PromZ.be

NewZ

Vitamini’s: na Delhaize nu Lidl Nederland

Lidl Nederland is gestart met een grote campagne rond ‘Vitamini’s’. Onderdeel van de campagne is een spaaractie voor acht verschillende knuffels. Opvallend: afgelopen zomer deed...

HighCo Data analyse: marges fabrikanten onder druk door volumepromoties

Marges van fabrikanten komen zwaar onder druk bij volumepromoties. Dat blijkt uit een analyse van HighCo waarover Retail-Detail onlangs berichtte. Het advies van HighCo is...

Vooruitzichten 2018: sector staat voor grote veranderingen

Eppi, het internationale vakblad voor promotionele producten, stelt dat de sector van product media in 2018 voor grote veranderingen staat. Het baseert zich daarvoor op...

Kalenderactie Suiker Tienen (te) succesvol

Afgelopen december deed Suiker Tienen een actie met een gratis kalender. Met succes. Of beter: met te veel succes. Midden december was de voorraad aan...

Het marketingwoord van het jaar: AI

De Amerikaanse Association of National Advertisers heeft de term ‘artificial intelligence’ (AI) uitgeroepen tot marketingwoord van het jaar 2017. Strategische investeringen De leden van de ANA konden...

USA: aandeel online-verkopen product media stijgt

Cijfers uit de Verenigde Staten uit wijzen uit dat de online-aankopen van promotionele producten door bedrijven in tien jaar tijd sterk gegroeid is. 18 procent meer In...

Torfs: cadeautjes als bedankje

Wie online schoenen koopt bij Torfs, krijgt er altijd een klein geschenkje bij, zoals deze fotolijn met mini-wasknijpers voorzien van het Torfs-logo. Het kleine geschenk is...

IGO-Post wordt Plato

IGO-Post BV (waarbij IGO staat voor Internationale Geschenken Organisatie) verdwijnt als naam en wordt vervangen door Plato Group. Tot de Plato Group behoren IGO, Clipper,...

Eindejaar: Nationale Loterij b-to-b-producten weinig populair

In de business-to-business-markt blijken de producten van de Nationale Loterij weinig populair als eindejaarsgeschenk naar het eigen personeel of klanten. In de b-to-c-markt is dat...