NewZ - PromZ.be

NewZ

Te veel reclame in de online-media – kans voor promotionele artikelen?

Onderzoek bij internetgebruikers in de VS door Kantar Millward Brown toont aan dat 71% van hen vindt dat reclame indringender (‘intrusive’) is geworden dan drie...

Compliance belangrijker dan prijs

Focus op compliance, niet op prijs. Dat is het advies dat Matt Pluckrose, managing director van Desktop Ideas, geeft op de site van het Britse...

US: papieren folders nog belangrijk om promo’s te vinden

Ondanks het groeiend aandeel van digitale media (app, digitale coupons) blijken de klassieke folders nog altijd in trek bij consumenten om op zoek te gaan...

19 april: Dag van de Medewerker

De derde donderdag van april was traditioneel ‘Secretaressedag’, maar inmiddels is dat evenement via ‘Management assistent-dag’ geëvolueerd naar ‘Dag van de Medewerker’. Het idee komt...

Special Things/Product Media Group ook op PromZ.live

Special Things zal op PromZ.Live, de Nederlandse vakbeurs van promotionele artikelen en business-gifts op 16 en 17 mei aanstaande, aanwezig zijn met een stand. Enerzijds...

Europa wil wereldwijde lijst rond namaak

De Europese Commissie wil een wereldwijde lijst opstellen van markten waar namaakproducten, piraterij en andere inbreuken op intellectuele eigendommen voorkomen. Ook in de sector van...

Carrefour opent fanshop Club Brugge

Carrefour heeft in de Hypermarkt van Brugge B-Park een shop-in-the-shop geopend voor Club Brugge. Het is de eerste maal dat er zo’n shop-in-the-shop voor een...

AB-inbev lanceert Belgium collectors items

AB-Inbev heeft de ‘We Are Belgium’-campagne van Jupiler (dat in de komende maanden Belgium heet) ingezet met Belgium-collectors items (24 speciaal ontworpen flesjes, blikjes en...

Rode Duivels-campagne van Coca-Cola

Coca-Cola België is gestart met een grote campagne rond de Rode Duivels en het WK in Rusland. Elke week zijn er duotickets te winnen voor...