NewZ - PromZ.be

NewZ

Poolse studie: functionaliteit en kwaliteit zijn belangrijk

Een Poolse studie over de acceptatie van promotionele artikelen (haptische reclame) wijst uit dat de bedrijven vooral naar de functionaliteit en kwaliteit in de keuze...

Retap: ieder zijn eigen fles kraantjeswater

Retap is een systeem van hervulbare flessen zoals de naam aangeeft dat in bedrijven werkt met gewoon leidingwater. De slogan van Retap is ‘Rethink Water...

USA: 9,3% meer omzet in product media

In de Verenigde Staten is er vorig jaar 9,3% meer uitgegeven aan promotionele producten en business gifts vergeleken met 2016. Dat heeft PPAI (Promotional Products...

Gemaco: Welcome Kit voor nieuwe medewerkers

Gemaco Group heeft recent de Gemaco Welcome Kit gelanceerd. Elke nieuwe medewerker krijgt zo’n kit aangeboden. Ook de bestaande medewerkers hebben er een gekregen. De...

Op zoek naar de Marketeer van het Jaar 2018

De BAM (Belgian Association of Marketing) heeft met een oproep voor kandidaten voor de verkiezing van Marketeer van Jaar de campagne voor de editie 2018...

Te veel reclame in de online-media – kans voor promotionele artikelen?

Onderzoek bij internetgebruikers in de VS door Kantar Millward Brown toont aan dat 71% van hen vindt dat reclame indringender (‘intrusive’) is geworden dan drie...

Compliance belangrijker dan prijs

Focus op compliance, niet op prijs. Dat is het advies dat Matt Pluckrose, managing director van Desktop Ideas, geeft op de site van het Britse...

US: papieren folders nog belangrijk om promo’s te vinden

Ondanks het groeiend aandeel van digitale media (app, digitale coupons) blijken de klassieke folders nog altijd in trek bij consumenten om op zoek te gaan...

Carrefour opent fanshop Club Brugge

Carrefour heeft in de Hypermarkt van Brugge B-Park een shop-in-the-shop geopend voor Club Brugge. Het is de eerste maal dat er zo’n shop-in-the-shop voor een...