NewZ
Duitse groenen viseren Nutella-actie
De Duitse Groenen hebben Ferrero (Nutella) bij de Duitse reclamecontroledienst aangegeven in verband met een promotiecampagne die in hun ogen strijdig is met de reclameregelgeving....
Delhaize herziet Pluskaart
Delhaize zal het huidige systeem van de Pluskaart met partners herzien en de Pluskaart exclusief voor de eigen klanten behouden. Partners als Q8, Di, Planet...
McDonald’s merchandising materiaal om bezorging te promoten
McDonald’s promoot in de USA thuisbezorging via de UberEats-app door op 19 juli bij een bestelling van minstens 5 dollar bij deelnemende restaurants een promotioneel...
Verandert de merknaam? Inruilactie!
Verandert de merknaam? Doe een inruilactie van product media. Waarom? Promotionele artikelen gaan lang mee, langer soms dan de merknaam die erop staat. Dus organiseer...
Britse Supremia in handen van Gemaco
Gemaco heeft recent het Britse Supremia overgenomen. Supremia is in 1981 opgericht en werkt voor internationale klanten als Unilever Diageo en AB-Inbev (de laatste is...
Sokken populair als product media
Sokken zijn een veel gevraagd promotioneel artikel geworden. Dat stelde Mondial Gifts recent. Ook op beurzen zijn er tegenwoordig gespecialiseerde aanbieders in promo-sokken. Wat maakt sokken...
Millennials: let’s get physical
Millennials zijn in de naaste toekomst de belangrijkste kopers van luxe producten. In 2024 zal de helft van de mensen die dergelijke producten aanschaffen tot...
Amazon gaat voor ‘off-line’-catalogus
Volgens berichten van Bloomburg gaat e-commerce-gigant Amazon dit najaar een gedrukte papieren catalogus verspreiden met het oog op de eindejaarsfeesten. De catalogus zal niet alleen...
Stefaan Merckx nieuwe ceo Cartamundi
Cartamundi (gespecialiseerd in spelkaarten - ook promotioneel) heeft bekend gemaakt tot een overeenkomst zijn gekomen met Stefaan Merckx (43) om de nieuwe ceo van de...