NewZ - PromZ.be

NewZ

Overijse2002/NVA zet 2002 mokken in de straat

In het kader van de komende gemeenteraadsverkiezingen heeft de meerderheidspartij Overijse2002/NVA in de Vlaams-Brabantse gemeente Overijse 2.002 gele mokken verspreid met daarbij een papiertje met...

Grote WK-acties van JBC en HLN

Met nog iets meer dan twee weken te gaan, begint de WK-koorts toe te nemen. Ook bij de bedrijven. JBC en Het Laatste Nieuws voeren...

Pepsi: loyalty-programma in VS

Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...

Adverteerders zoeken goed advies voor product media

Uit de ‘Industry Barometer’ van PSI (de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen en business gifts) komt naar voren dat een kleine meerderheid (53,3%) van de...

Na Black Friday Belgian Friday

Na Black Friday en French Days lanceren de merken van de La Redoute-groep in ons land (La Redoute, Kiabi en Tape à l’Oeil) ‘Belgian Friday’....

Wordt de doorzichtige tote bag een trend?

Gezien op de catwalk en dus een opportuniteit als promotioneel artikel: transparante tote bags. Top-modemerken als Prada hebben dergelijke doorzichtige pvc tote bags met in...

Automatische Food Drive van Carrefour

Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...

Carrefour: minder huis-aan-huis-folders

Supermarktketen Carrefour heeft besloten de huis-aan-huis-bedeling van de folder voor de hypermarkten “...fors te verminderen”, zoals men het in een direct mailing aan de klanten...

PromZ.live: nieuwe trends in product media

Op 16 en 17 mei aanstaande heeft in Ahoy in Rotterdam de vakbeurs PromZ.live plaats met als thema ‘The Amazing Interaction of ThingZ’. Aan die...