NewZ - PromZ.be

NewZ

WK-voetbal: ‘recycling’ van promotie-artikelen

De Belgische voetbalfans zijn zuinig op hun ‘fan-artikelen’ rond de Rode Duivels. Een groot deel van de vlaggen die in ons land uit de ramen...

Sterk punt van de fysieke winkel haptische ervaring

E-commerce mag dan in de lift zitten (want makkelijk vanuit de luie stoel op het moment dat het je uitkomt), het bezoek aan de fysieke...

Sperperiode solden: wel of geen afschaffing?

Op 1 juli zijn de zomersolden weer van start gegaan, na een sperperiode van drie weken enkel voor kleding, schoenen en lederwaren. De vraag is...

Festivalstoel wint BPMA award

Elk jaar organiseert de British Promotional Merchandise Association ‘BPMA Student Design Award’ waaraan studenten in designrichtingen van de Britse universiteiten en hogescholen kunnen deelnemen. Het...

Les consommateurs à la recherche de qualité veulent arborer le logo de l’entreprise

Une enquête menée auprès des internautes aux États-Unis (réalisée par Cone Communications et Porter Novelli) a révélé que 41% des répondants considèrent la qualité des...

JBC: T-shirt-actie met Brabançonne succesvol

De T-shirt-actie van kledingketen JBC in het kader van het WK-voetbal is succesvol verlopen. “We hebben tijdens de actieperiode zeker niet fout gedraaid,” zegt Bart...

Mondial Gifts zilver van EcoVadis

Mondial Gifts heeft voor dit jaar opnieuw een Silver Recognition Level van EcoVadis behaald voor de inzet van het bedrijf rond Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. De...

Getrouwheidsprogramma’s: consumenten willen een extraatje…

Korting of extraatjes. Dat verwachten consumenten als incentive voor het deelnemen aan een getrouwheidsprogramma. Ze willen er met andere woorden iets voor terugkrijgen. Onderzoek dat...

MVO-actie van Magnus Business Gifts

Magnus Business Gifts zet zich achter ‘Join the Pipe’, een sociaal netwerk van kraanwaterdrinkers, die dromen van schoon drinkwater in heel de wereld. Vandaar een...