NewZ - PromZ.be

NewZ

Onderzoek: voorkeur voor ‘fysieke’ winkel voor levensmiddelen

Consumenten hebben nog altijd een voorkeur voor de fysieke winkel boven online-aankopen als het gaat om het aankopen van levensmiddelen. Dat wordt bevestigd door recent...

NN: gadgets voor al het personeel van makelaars

Dit voorjaar is verzekeringsmaatschappij Nationale Nederlanden gestart met een grote mediacampagne om na de overname van Delta Lloyd de naam NN sterk in de markt...

Amerikaanse Zagwear breidt uit naar Europa

Het Amerikaanse Zagwear, een van de top 50 Amerikaanse bedrijven in promotionele artikelen, heeft met de aanstelling van Daniel Hill als senior account manager de...

Canada: geen merchandising artikelen voor cannabis-producenten

De Canadese senaat heeft een voorstel aangenomen om de bestaande wetgeving over cannabis zo te veranderen dat producenten van cannabis hun waar niet meer kunnen...

Speciale wedstrijd bij Eneco

In juli vorig jaar werd Eneco eigenaar van concurrent Eni en op 5 juni werden de Eni-klanten officieel Eneco-klanten. De energieleverancier heeft nu meer dan...

Textiel: duurzaam belangrijk voor de consument

Duurzaamheid is een hot item in de kledingindustrie en dus ook voor de sector van promotioneel textiel. Onderzoek wijst uit dat vooral millennials (de jongeren)...

Overijse2002/NVA zet 2002 mokken in de straat

In het kader van de komende gemeenteraadsverkiezingen heeft de meerderheidspartij Overijse2002/NVA in de Vlaams-Brabantse gemeente Overijse 2.002 gele mokken verspreid met daarbij een papiertje met...

Grote WK-acties van JBC en HLN

Met nog iets meer dan twee weken te gaan, begint de WK-koorts toe te nemen. Ook bij de bedrijven. JBC en Het Laatste Nieuws voeren...

Pepsi: loyalty-programma in VS

Pepsico heeft in de VS een nieuwe loyaltyprogramma opgezet rond de muziekpartnerships met pop- en countrysterren Britney Spears en Dierks Bentley. Onderdeel ervan zijn producten...