NewZ - PromZ.be

NewZ

Kopers product media kijken naar kwaliteit

Onderzoek in de VS heeft uitgewezen dat aankopers van promotionele producten zich bij hun aankoopbeslissing laten leiden door de kwaliteit van de producten en type...

USA: promo-sokken zijn trendy

In de Verenigde Staten signaleert de sector van de promotionele producten een nieuwe trend: sokken. Die passen in goedkope ‘personal care’-producten waar adverteerders met beperkte...

Nederland: té groot succes spaaractie voor schaalmodel racewagen Verstappen

De Nederlandse supermarktketen Jumbo heeft na de recente overwinning van Max Verstappen in de Grote Prijs F1 van Maleisië een stormloop gekend op het schaalmodel...

Sport-drinkbussen zijn in

De markt voor (sport-)drinkbussen zal wereldwijd de komende jaren blijven groeien. Dat blijkt uit marktonderzoek van Technavia. De groei komt tot 2012 uit op 6%...

Koen Debelder sales manager Samsonite B2B

Koen Debelder (27) is in juli bij Samdam Belux in dienst getreden als nieuwe sales manager Samsonite B2B Benelux. Hij is in die functie verantwoordelijk...

Franse campagne voor product media

De 2FPCO (Fédération Française des Professionnels de la Communication par l’Objet, één van de twee Franse verenigingen rond promotionele artikelen) is dit najaar gestart met...

Derde editie van Product Media Advisor of the Year in de startblokken

De derde editie van de Product Media Advisor of the Year, een initiatief van Promo-Biss in samenwerking met de BAPP - Belgian Association of Promotional...

‘Klassieke’ winkelervaring blijft belangrijk

Volgens onderzoek in de VS door CMO Council bij marketingdirecteuren blijven aspecten van de klassieke winkelervaring zoals in-store promoties, direct contact met winkelpersoneel en verpakking...

Zakdoekenmarketing

Met de herfst in zicht zal ook het aantal verkoudheden stijgen. Dan is een papieren zakdoekje handig. Bovendien kan het ook nog eens een interessant...