NewZ - PromZ.be

NewZ

Na de Millennials nu de Plurals!

Marketeers delen consumenten graag in in groepen. De Millennials stonden de laatste jaren in het middelpunt van de belangstelling van marketeers. In de VS spreekt...

USA: kleding meest ingezette product medium

In de Verenigde Staten was in 2016 kleding (‘wearables’) de grootste categorie van promotionele producten die door bedrijven aangekocht zijn. Meer dan éénderde van de...

Customer expriences moeten ‘blijven hangen’

Marketeers hebben tegenwoordig de mond vol van ‘experiences’ maar het blijkt moeilijk consumenten/deelnemers een ‘ervaring’ te bieden die een blijvende indruk maakt. Onderzoek in de...

California: geen promo voor cannabis!

Een opvallend berichtje uit California: bedrijven die legaal cannabis verbouwen mogen geen promotionele producten inzetten om hun waar bij de consument aan te prijzen... (meer…)

Promotionele kansen met USB PD

Technologische promotionele producten zijn gegeerd, leert recent Duits onderzoek, en de ontwikkeling van USB Power Delivery (USB PD) opent nieuwe promotionele mogelijkheden. USB DP maakt...

Gepersonaliseerde fles

Je kunt een fles wijn of bier personaliseren door er een speciaal papieren etiket met eigen logo op aan brengen. Maar het nòg interessanter -...

GB: investeringen in product media bijna 1 miljard pond

De BPMA, de British Promotional Merchandising Association, heeft berekend dat in 2016 de bedrijven in het Verenigd Koninkrijk bijna een miljard pond aan promotionele producten...

Duits onderzoek: technologische gadgets scoren

Promotionele artikelen maken consumenten blij. Dat blijkt uit research in Duitsland, uitgevoerd door onderzoeksbureau YouGov. En de consumenten zijn vooral blij met technologische gadgets, al...

BOMA: ‘Kostprijs promotioneel artikel anders bekijken’

Als een klant reclame voor je maakt dankzij je actie met een promotioneel artikel, dan moet je de kostprijs van zo’n artikel vanuit een heel...