NewZ - PromZ.be

NewZ

PF Concept komt met duurzaamheidsrapport

PF Concept, leverancier van product media, heeft onlangs een duurzaamheidsrapport gepubliceerd om distributeurs en adverteerders een inzicht in de Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen-politiek van het bedrijf....

Unilever helpt kleine retailers

Unilever heeft in samenwerking met communicatiebureau Luon de Refreshment Club uitgewerkt. Het gaat om een online-platform voor kleinschalige verkooppunten van Magnum, Lipton Ice Tea, Ola,...

Papierprijzen stijgen: zakken duurder

Gratis plastic draagtassen voor éénmalig gebruik van winkels staan onder druk. In Wallonië is er een verbod sinds 2016, in Brussel gaat in september aanstaande...

Product media: ondergeschoven kindje

Volgens een bijdrage op de website van Promotional Products Association International worden product media doorgaans vergeten in de rankings van reclame-uitgaven in de diverse media...

Walmart ook in promotionele artikelen

De Amerikaanse retailer heeft zich sinds kort ook op de markt van promotionele artikelen gericht met een online ‘Walmart Promoshop’. Dat meldt het Advertising Specialty...

Promotie-artikelen: inhaken op de actualiteit

Inhaken op de actualiteit trekt extra de aandacht. Niet alleen in de wereld van klassieke reclame, maar ook in de wereld van product media. En...

Gratis roereieren met spek op Zolder

Circuit Zolder biedt zondagmorgen 20 augustus 1.000 eierontbijten (roereieren met spek) aan tijdens de Eleven Sports 24 Hours of Zolder. Op die manier wil Circuit...

Amerika stresst: meer stressballen

In de Verenigde Staten hebben de inwoners meer en meer stress. Dat blijkt ook uit het aantal zoekopdrachten voor stressballen bij het Advertising Speciality Institute....

Duitse ex-voorzitter sectorvereniging: beperkingen zijn dreiging voor product media

Patrick Politze, grondlegger en scheidend voorzitter van de Duitse sectorvereniging voor product media (Gesamtverband der Werbeartikel-Wirtschaft), heeft in een interview met het vakblad Werbeartikel Nachrichten...