NewZ - PromZ.be

NewZ

Powerbanks: goed kiezen

Powerbanks zijn populair als business gifts, maar het komt er op aan goed te kiezen. Dat stelr Matt Pluckrose, managing director van Desktop Ideas, in...

‘Advertising mail’ groeit licht

In de eerste drie maanden van dit jaar is het volume aan advertising mail (direct mail en ongeadresseerde huis-aan-huismailings) bij bpost licht gestegen: plus 2,3%....

Prodir nu ook op de consumentenmarkt

Prodir, het in promotionele pennen gespecialiseerde Zwitserse bedrijf, is nu ook op de consumentenmarkten verkrijgbaar. Prodir heeft voor de retailsector de collectie ‘Me, Myself and...

Millennials staan positief tegenover product media

Volgens het Amerikaanse vakblad PPI (uitgegeven in samenwerking met de sectororganisatie Promotional Product Association International) zijn de ‘Millennials’ een interessant doelpubliek om met product media...

Tijd voor terug naar school-acties

‘Terug naar school’ is voor marketeers een van de belangrijkste periodes op de communicatiekalender in het jaar. Dat gaat vooral op in de sector van...

Delhaize en Daltix: ludieke actie rond ‘foute’ promotie

IT-bedrijf Daltix deelde op 28 april gratis 200 liter uiensoep uit aan de klanten van het Gentse OCMW en aan Gentse start-ups. De uien voor...

Textiel Groep Holland: verdere uitbreiding naar België

Textiel Groep Holland (TGH) breidt de activiteiten op de Belgische markt verder uit. Het bedrijf dat gevestigd is in Bladel (ruim 5 kilometer van de...

Promo-Biss online: news en ‘Productzfinder’

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in de wereld van product media: surf naar www.promobiss.be voor nieuwtjes, trends en nieuwe promo-ideeën. (meer…)

‘Cost per contact’ product media behoort bij de laagste

Het Advertising Specialty Institute heeft berekend dat in de USA de kosten van product media (promotionele producten) zoals ‘cost per impression’ en ‘cost per contact’...