NewZ
‘Hygge’ ook in promotionele producten
Hygge (uitgesproken als ‘hoega’) is een Deens woord dat moeilijk te vertalen is. Het neigt naar comfort, warmte, saamhorigheid, kleine geneugten, kortom naar wat meer...
Case-stories bij PromGifts 2017
Product media adviseurs zullen bij de komende PromGifts, de enige Belgische vakbeurs van promotionele producten en business gifts, succesvolle case-stories presenteren in het lezingluik van...
Gezelschapsspel-trend kans voor promotionele sector
Gezelschapsspellen doen het tegenwoordig weer goed. Niet alleen in de speelgoedwinkels maar ook als promotioneel item. (meer…)
PaperMints in actie tegen plagiaat
PaperMints is tijdens de recente internationale ISM-beurs, de vakbeurs voor snoep en snacks in Keulen, in actie gekomen tegen een Chinese copycat. (meer…)
Zonnebril in de post
Een zonnebril als promotioneel element in een direct mail? Het Duitse Suncard biedt ‘Sunglasses in a Postcard’: een zonnebril als een bouwpakket. (meer…)
Bizzyby stopt b-to-b activiteit van gepersonaliseerde Lego-blokjes
Door nieuwe richtlijnen van Lego heeft Bizzyby besloten de activiteiten met gepersonaliseerde Lego-blokjes (www.mijnblokje.be) naar de bedrijfsmarkten stop te zetten. (meer…)
Lidl geeft elektriciteit weg
Lidl-klanten die met een elektrische auto of fiets komen, kunnen sinds begin februari in zes Lidl-vestigingen hun voertuig gratis opladen. (meer…)
Koen Heyvaert managing director Gemaco-België
Koen Heyvaert (42) is sinds de tweede helft van 2016 managing director van Gemaco-België. Het gaat om een nieuwe functie binnen de Gemaco-organisatie. “Olivier Somers,...
Duurzaam blijft een trend
De vraag naar ‘groene’ promotionele producten en business gifts neemt nog altijd toe. Dat blijkt uit de bevraging die Eppi Magazine deed in het kader...