PromZ.be het onafhankelijke platform voor Product Media

onafhankelijke ProductZfinder

PromZ Magazine

PRODUCTZFINDER

Zonnebril met hout-look

Zonnebrillen uit kunststof met uniek houtpatroon, uiterlijk bijna niet van echt hout te onderscheiden. Verschillende kleurtinten en lenzen mogelijk. Ook verkrijgbaar met een prachtige matte...

Automatische Food Drive van Carrefour

Carrefour heeft in primeur de eerste volledig geautomatiseerde ‘drive’, een afhaalpunt, gelanceerd bij de hypermarkt van Mont-Saint-Jean. Dat gebeurt in het kader van de tijdelijke...

De promoties van week 18

PromZ.be spotte in de week van 30 april tot 5 mei de volgende aanbiedingen met product media: in de folder van Kruidvat - stickervel bij Nivea Silk...

Meer marketingbudget, meer product media

De sector van promotionele artikelen en business gifts kent internationaal een groei van de omzetten, zowel aan deze als aan gene zijde van de Oceaan....

Prijsvechten staat voorop bij Amerikaanse retailers

Consumenten zijn zo gefocust op prijs dat het voor bijna 60% van de Amerikaanse retailers het noodzakelijk vinden gelijke tred te houden met de prijzen...

Vingernagels als merkdrager

Een nieuwe trend die opduikt: kunstnagels voorzien van een logo. Je favoriete merk “...on your fingertips” zoals het toepasselijk in het Engels klinkt. Dergelijke ‘logo-nagels’...

De promoties van week 17

PromZ.be spotte in de week van 23 tot 28 april de volgende aanbiedingen met product media: Bij een groot aantal supermarkten liep een actie van The...

Voetbalmania komt op gang

Het heeft lang geduurd maar de voetbalmania lijkt nu op gang te komen. Jupiler en Coca-Cola waren de eerste partners van de Rode Duivels om...

PSI: omzet van distributeurs in Europa groeit

Uit een enquête van PSI (de organisator van de internationale vakbeurs voor promotionele artikelen in Düsseldorf) bij de leden blijkt dat op Europees niveau de...